Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی در تابستان در نزدیکی جدایی از لیورپول بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

طرفداری- فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی باشگاه لیورپول تاکید کرد که تلاش می کند تا بهترین عملکردش را در هر مسابقه برای لیورپول به نمایش بگذارد.

به نقل از Goal، در تابستانی که گذشت، باشگاه بارسلونا علاقه مند به خرید هافبک تهاجمی برزیلی بود ولی لیورپول اجازه این امر را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی وی درخواست خروج نیز داد که با مخالفت باشگاه انگلیسی مواجه شد.

وی در نهایت ماندنی شد و در این فصل جزو مهره های کلیدی لیورپول بوده و در گلزنی های متعدد این تیم نقش کلیدی ایفا کرده است. کوتینیو می خواهد به لیورپول در فصل جاری کمک کند تا در مسابقات پیروز شود.

او در این خصوص بیان کرد:

در حال حاضر در لیورپول هستم و همیشه سعی می کنم  وقتی که در زمین هستم، بهترین بازی ام را برای تیم انجام داده و به پیراهنم و هواداران احترام بگذارم. نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. اگر قرار است در ژانویه اتفاقی بیفتد، در همان موقع خواهیم دید. نمی دانم پیشنهادی در آن زمان خواهد بود یا خیر.

وی تصریح کرد:

در تابستانی که گذشت، یک پیشنهاد کاری به همان شیوه ای که برای هرکس رخ می دهد، وجود داشت و من نیز به آن علاقه مند بودم. از زمانی که در لیورپول ماندم، با شوق و میل بازی کرده ام. البته نمی توان انکار کرد که در تابستان اتفاقاتی رخ داد ولی میل من همیشه بازی کردن و انجام بهترین عملکرد در هرجا که هستم بوده و این هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. در حال حاضر در لیورپول هستم. بازی های زیادی پیش روی تیم بوده و تلاش می کنم با انجام بهترین عملکردم، به تیم کمک کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با همکاری کمپانی نایکی از طراحی جدید پیراهن اول تیمش‌ برای فصل 25-2024 رونمایی کرده است.

در عکسبرداری معرفی پیراهن جدید ستاره‌هایی مانند داروین نونیز، الکسیس مک آلیستر، ابراهیما کوناته و محمد صلاح حضور دارند و همچنین آلیسون بکر هم پیراهن دروازه‌‌بانی را به تن کرد.

صلاح در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در تابستانی قبلی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی بود اما در لیورپول ماند. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد با لیورپول ادامه دهد و پیراهن جدید تیمش برای فصل بعدی را هم به تن کند یا نه.

لیورپول آماده شروع فصلی می‌شود که تغییرات بزرگی خواهد داشت چون یورگن کلوپ آلمانی قرار است پس از 9 سال این تیم را ترک کند و آرنه اسلوت هلندی آماده است تا به عنوان جانشین او معرفی شود.

لیورپول که این فصل نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار است از فصل آینده با شروع دوران پساکلوپ به عنوان تیم مدعی در رقابت‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد