Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حجت الاسلام والمسلمین "محمدی گلپایگانی" پیش از ظهر امروز 17 آذرماه در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه کرمان با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: امام علی(ع) در وصف پیامبر اکرم فرموده‌اند «شرافت خانوادگی پیامبر(ص) و رافت ذاتی پیامبر(ص) بی نظیر است و هیچ کس شخصیتی مانند پیغمبر نداشته است و ایشان از نوادگان ابراهیم خلیل الله است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ولادت امام جعفر صادق(ع) نیز ادامه داد: امام صادق(ع) دارای شخصیت والای بوده اند به طوری که پیامبر(ص) می‌فرمایند «آن زمانی که فرزندم امام باقر(ع) به دنیا آمدند او را صادق بنامید» و امام صادق(ع) شاگردان زیادی را تربیت کردند که برخی از آنها از دانشمندان نامدار می‌باشند.

رییس دفتر رهبری با بیان این مطلب که امام زمان (عج) بر اعمال ما ناظر است، بیان کرد: امام زمان (عج) امید ما را زنده نگهداشته است و امیدواریم که چشمانمان جمال ایشان را ببیند.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان، مطرح کرد: ایشان زندگی ساده و بی ریایی داشته و همواره اقتدا به ولی فقیه خود را سرلوحه زندگی خود قرار داده به طوری که زندگی ایشان یک زندگی متوسط و زیر متوسط ‌بوده و امروز نیز که دیگر در این منسب نمی باشند به این دلیل بوده است که خودشان تقاضا داشتند از این سمت استعفا دهند.

وی در ادامه به عملکرد، ویژگی ها و روحیات حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه جدید شهر کرمان پرداخت و بیان کرد: استان کرمان پهناورترین استان کشور است که دارای بهترین معادن، محصولات کشاورزی و ... با بهترین مردمان است اما معتقدم بزرگترین محصول و نعمت استان کرمان، وجود سرمایه‌های اجتماعی بسیاری همچون سردار سلیمانی، حجت الاسلام علیدادی و ... هستند.

رییس دفتر رهبری به ویژگی‌های سردار سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: سردار سلیمانی با خدمات مخلصانه خود و با عمل ثابت کرد که سرباز امام زمان(عج) است و جان خود را در دست گذاشت و تا داعش را که معتقد بودند هر کس یک شیعه را بکشد جایش در بهشت است، را از بین ببرد و در این زمینه نیز بسیار عالی عمل کردند.

وی با بیان اینکه وجود آیت الله جعفری منشا برکات فراوانی برای استان کرمان بوده و خواهد بود، ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید شئونات آیت الله جعفری در استان کرمان همچون گذشته رعایت شود و همچنان حوزه های علمیه استان در خدمت ایشان خواهند بود و از مسئولین استانی می خواهیم همچون سابق ار برکات و نصایح ایشان استفاده کنند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان