Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر مسلمانها متّحد باشند، وضع فلسطين آن‌چنان که امروز مشاهده مي‌کنيم نخواهد بود؛ امروز وضع فلسطين، وضع سختي است؛ غزّه يک‌جور، ساحل غربي آن يک‌جور. ملّت فلسطين، امروز زير فشار شديد روزانه است؛ مي‌خواهند مسئله‌ي فلسطين را از اذهان دور کنند و به فراموشي بسپارند.
به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان به نقل از KHAMENEI.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR، مشروح سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامي - در تاريخ 27 آذر 95 - به شرح زير است.
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم
والحمدلله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام علي سيّدنا محمّد و آله الطّاهرين و علي صحبه المنتجبين و علي من تابعهم باحسان الي يوم الدّين.
تبريک عرض ميکنم ميلاد مسعود پيامبر اعظم، سرور کائنات و سيّد مخلوقات در عالم وجود، حضرت محمّد بن عبدالله و همچنين ولادت باسعادت حضرت ابي‌عبدالله الصّادق، فرزند [پيامبر] و حجّت خدا در زمين در دوران امامت. اميدواريم که خداوند به همه‌ي ما، به همه‌ي مسلمين، به همه‌ي روشن‌بينان عالَم توفيق بدهد که قدر اين نعمتها را، قدر اين عظمتها را بشناسيم، بفهميم و سعي کنيم در همان صراط مستقيمي که اين استوانه‌هاي(2) عالم وجود به ما نشان دادند، حرکت کنيم.
اهمّيّت وجوديِ وجود مقدّس پيغمبر اعظم ‌بقدري است که خداي متعال به‌خاطر دادن اين نعمت به بشر، بر او منّت ميگذارد؛ لَقَد مَنَّ اللّهُ عَلَي المُؤمِنينَ اِذ بَعَثَ فيهِم رَسولًا مِن اَنفُسِهِم.(3) امام سجّاد (عليه‌الصّلاةوالسّلام) در صحيفه‌ي سجّاديّه اين‌جور عرض ميکند به خداي متعال: اَلحَمدُلِلّهِ الَّذي مَنَّ عَلَينا بِمُحَمَّدٍ نَبيِّه دونَ الاُمَمِ الماضيَة وَ القُرونِ السّالِفَة.(4) منّت الهي براي اين عطيّه‌ي بزرگ به بشريّت، تصريح قرآن و کلام ائمّه‌ي معصومين است؛ اين خيلي عظمت است. «رَحمَةً لِلعٰلَمين»(5) تعبيري است که خداي متعال براي پيغمبر بيان فرموده است، نه «لِفِرقَةٍ مِنَ البَشَر» يا «لِجَمعٍ مِنَ العالَمين»؛ نه، رَحمَةً لِلعٰلَمين؛ براي همه رحمت است. آن پيامي که او از سوي خداوند متعال آورده است، هديه ميکند به بشريّت؛ اين بصيرت را، اين راه را در اختيار همه‌ي آحاد بشر قرار ميدهد.
البتّه هستند کساني که صاحبان قدرتند، صاحبان زر و زورند، مايل نيستند که اين سفره‌ي گسترده‌ي رحمت الهي مورد استفاده‌ي آحاد مردم قرار بگيرد؛ با قدرت آنها مخالفند؛ لذا در مقابل اين حرکت الهي مي‌ايستند. آن‌وقت خداي متعال ميفرمايد: يٰاَيُّهَا النَّبِيُّ اتَّقِ اللّهَ وَ لا تُطِعِ الکٰفِرينَ وَ المُنٰفِقين‌؛(6) دنبال آنها مرو، مراقب باش؛ در جاي ديگر ميفرمايد: يٰاَيُّهَا النَّبِيُّ جٰهِدِ الکُفّارَ وَ المُنٰفِقينَ وَ اغلُظ عَلَيْهِم‌؛(7) با کفّار و با منافقين مبارزه کن. ميفرمايد «جاهِد»؛ نميفرمايد «قاتِل»؛ «قاتِلِ الکُفّارَ وَ المُنافِقين» [قتال] هميشه لازم نيست، امّا جهاد هميشه لازم است.
گاهي جهاد، جهاد سياسي است، گاهي جهاد فرهنگي است، گاهي جهاد نرم است، گاهي جهاد سخت است، گاهي با سلاح است، گاهي با علم است؛ همه‌ي اينها جهاد است امّا در همه‌ي اينها بايد توجّه داشت که اين جهاد، عليه دشمن است، عليه دشمن بشريّت است، عليه دشمناني است که به اتّکاء قدرت خود و زر و زور خود، وجود سنگين و مطامع(8) خودشان را بر بشريّت تحميل ميکنند. سازش با آنها معنا ندارد؛ اِتَّقِ اللّهَ وَ لا تُطِعِ الکٰفِرينَ وَ المُنٰفِقين.
آيات کريمه‌ي قرآن درباره‌ي پيغمبر و درباره‌ي تعاليمي که به پيغمبر ميدهد و بناي جامعه‌ي اسلامي نوپا را قدم به قدم و کلمه به کلمه به پيغمبر تعليم ميدهد، خيلي زياد است. توصيه‌ي ما به خودمان، به جوانهايمان، به مبلّغين امور ديني، به کساني که سررشته‌هاي فکر مردم دست اينها است، اين است که به همه‌ي اين آيات مراجعه کنند، همه‌ي اين مفاهيم را در قرآن ببينند؛ يک مجموعه است، يک مجموعه‌ي کامل است. اشکال کار ما اين است که ما از مجموعه‌ي کامل تعاليم الهي خطاب به پيغمبر و توصيفي که خدا از پيغمبر ميکند، غفلت ميکنيم. اگر اين مجموعه‌ي کامل را مقابل نظر قرار بدهيم، آن‌وقت آن رفتار درست، آن صراط مستقيمي که پيغمبر بر آن قرار داشته، جلوي پاي ما ظهور پيدا خواهد کرد. اِنَّکَ عَليٰ صِراطٍ مُستَقيم؛(9) اين صراط مستقيم را بايد پيدا کرد.
چون برادران و خواهران عزيز ما از کشورمان، از کشورهاي ديگر، ميهمانان عزيز همايش وحدت(10)، سفراي محترم کشورهاي اسلامي، از مذاهب مختلف اسلامي -شيعه، سنّي، از انواع نِحَل(11) و شيوه‌هاي فکري- در اين جلسه حضور داريد و بعد هم اين حرفها شنيده خواهد شد، آنچه بنده لازم و مناسب ميدانم در اين جلسه عرض بکنم، اين است که برادران عزيز، خواهران عزيز! امروز دنياي اسلام دچار محنتهاي بزرگي است و راه‌حلّ ‌آن محنتها، اتّحاد اسلامي است. وحدت، هم‌افزايي، کمک به يکديگر، از اختلافات مذهبي و فکري عبور کردن. امروز نگاه دستگاه استکبار و استعمار به دنياي اسلام، اين است که سعي ميکنند دنياي اسلام را هرچه بيشتر از وحدتِ خود دور کنند. اين براي آنها تهديد است: يک‌ونيم ميليارد مسلمان، اين‌همه کشورهاي اسلامي با اين‌همه منابع، اين نيروي انساني فوق‌العاده؛ اگر اين [مجموعه] متّحد باشد و با وحدت به سمت اهداف اسلامي حرکت بکند، قدرتمندانْ ديگر نميتوانند در دنيا کوس(12) قدرت بزنند؛ آمريکا ديگر نميتواند اراده‌ي خود را بر کشورها و بر دولتها و بر ملّتها تحميل کند؛ شبکه‌ي بدخيمِ خبيثِ صهيونيستي ديگر نميتواند دولتها و قدرتهاي گوناگون را در پنجه‌ي اقتدار خود بگيرد و آنها را در جهت راه خود و کار خود پيش ببرد؛ اگر مسلمانها متّحد باشند اين[طور] است.
اگر مسلمانها متّحد باشند، وضع فلسطين آن‌چنان که امروز مشاهده ميکنيم نخواهد بود؛ امروز وضع فلسطين، وضع سختي است؛ غزّه يک‌جور، ساحل غربي آن يک‌جور. ملّت فلسطين، امروز زير فشار شديد روزانه است؛ ميخواهند مسئله‌ي فلسطين را از اذهان دور کنند و به فراموشي بسپارند. ميخواهند منطقه‌ي غرب آسيا را -شامل همين کشورهاي ما- که يک منطقه‌ي فوق‌العاده حسّاس راهبردي است، [يعني] هم از لحاظ جغرافيايي، هم از لحاظ منابع طبيعي، هم از لحاظ گذرگاه‌هاي آبي يک منطقه‌ي حسّاسي است، به خودشان مشغول کنند؛ مسلمان در مقابل مسلمان، عرب در مقابل عرب بِايستند و همديگر را هدف بگيرند و يکديگر را نابود بکنند تا ارتشهاي کشورهاي مسلمان، مخصوصاً ارتشهايي که در همسايگي صهيونيست‌ها قرار دارند روزبه‌‌‌‌‌‌‌روز تضعيف بشوند؛ هدف آنها اين است.
امروز دو اراده در اين منطقه با يکديگر در تعارضند: يک اراده، اراده‌ي وحدت است؛ يک اراده، اراده‌ي تفرقه است. اراده‌ي وحدت، متعلّق به مؤمنين است؛ فرياد اتّحاد و اجتماع مسلمين از حنجره‌هاي بااخلاص بلند است و مسلمانها را دعوت ميکنند به اينکه به مشترکاتشان توجّه بکنند؛ اگر اين[طور] بشود و اگر اين وحدت اتّفاق بيفتد، وضعي که امروز مسلمانها دارند ديگر به اين شکل نخواهد بود و مسلمان عزّت پيدا خواهد کرد. امروز شما ملاحظه کنيد از منتهااليه شرق آسيا در ميانمار مسلمان‌کشي هست، تا غرب آفريقا در نيجريه و امثال اينها؛ همه‌جا مسلمانها [کشته ميشوند]؛ حالا يک‌جا به دست بودايي کشته ميشوند، يک‌جا به‌ دست بوکوحرام و داعش و امثال اينها کشته ميشوند. يک عدّه‌اي هم در اين آتشها ميدمند؛ شيعه‌ي انگليسي و سنّي آمريکايي مثل هم هستند؛ همه، دولبه‌ي يک قيچي هستند؛ سعيشان اين است که مسلمانها را به جان هم بيندازند؛ اين پيام اراده‌ي تفرقه است که اراده‌ي شيطاني است؛ امّا پيام وحدت اين است که اينها از اين اختلافات عبور بکنند، در کنار هم قرار بگيرند، با هم کار کنند.
[اگر] شما امروز نگاه کنيد به اظهاراتي که از مستکبرين و متصرّفين فضاهاي حياتي ملّتها سر ميزند، مي‌بينيد که دعوت به تفرقه است؛ از قديم، به سياست انگليسي‌ها گفته ميشد سياستِ تفرقه بينداز و آقايي کن؛ فَرِّق تَسُد، آقايي کن به برکت تفرقه انداختن؛ آن‌‌و‌قتي که انگليس قدرتي داشت، اين سياست آنها بود؛ امروز هم اين سياست را قدرتمندان امروز مادّي دنيا دارند؛ چه آمريکا، چه اخيراً باز انگليس. انگليس‌ها در منطقه‌ي ما هميشه منبع شر بودند، هميشه منبع نکبت براي ملّتها بودند؛ ضربه‌هايي که اينها به حيات ملّتها در اين منطقه زدند، شايد در کمتر نقطه‌اي در دنيا از سوي يک قدرتي نظير داشته باشد. در شبه قارّه‌ي هند -که امروز هند و بنگلادش و پاکستان است- آن‌جور ضربه زدند، آن‌جور مردم را فشار دادند؛ در افغانستان يک‌جور، در ايران يک‌جور، در منطقه‌ي عراق يک‌جور؛ بالاخره در فلسطين هم که آن حرکت مشئوم(13) و خباثت‌آلود را انجام دادند و مسلمانها را و در واقع يک ملّت را آواره کردند و از خانه‌ي خودش دور کردند؛ يک کشور تاريخي ثبت‌شده‌ي از چند هزار سال پيش -به نام فلسطين- با سياست انگليسي‌ها از بين رفت. در اين منطقه از دو قرن پيش به اين طرف -دو قرن و اندکي، از حدود 1800 [ميلادي] به اين طرف- هرچه از انگليس‌ها سر زده است، شرّ و فساد و تهديد بوده؛ آن‌وقت اين مسئول انگليسي(14) مي‌آيد اينجا و ميگويد ايران تهديد منطقه است؛ ايران تهديد منطقه است؟ اين خيلي بي‌شرمي ميخواهد که کساني که خودشان در طول زمان، تهديد و خطر و نکبت براي منطقه بوده‌اند، بيايند کشور مظلوم و عزيز ما را متّهم کنند؛ اينها اين‌جوري‌ هستند.
از وقتي در اين منطقه نشانه‌هاي بيداري اسلامي ديده شد، فعّاليّتهاي ايجاد تفرقه بيشتر شد؛ اينها تفرقه را يک وسيله‌اي ميدانستند براي اينکه بر ملّتها مسلّط بشوند. از زماني که احساس شد در اين منطقه حرفهاي نو، افکار اسلامي نو، ايستادگي ملّتها، زنده شدن و سرپا شدن ملّتها دارد وجود پيدا ميکند، حرکت تفرقه‌آميز دشمنان بيشتر شد؛ وقتي‌که نظام اسلامي در ايران سرپا آمد، که پرچم اسلام را برافراشته کرد، قرآن را سرِ دست گرفت و با افتخار گفت که ما به اسلام عمل ميکنيم و قدرت و سياست و امکانات و ارتش و نيروي مسلّح و همه چيز را با خود همراه داشت و از آنها استفاده کرد و روزبه‌روز آنها را تقويّت کرد، اين حرکت تفرقه‌آميز بيشتر شده است. اين حرکت تفرقه‌آميز را تشديد کردند براي مقابله‌ي با اين قيام اسلامي و با اين عزّت اسلامي. اسلام براي آنها مايه‌ي خطر بود وقتي بيداري به ملّت مسلمان داد؛ امّا آن اسلامي که دولت ندارد، ارتش ندارد، دستگاه سياسي ندارد، اموال ندارد، يک ملّت بزرگ و مجاهد ندارد، فرق ميکند با آن اسلامي که همه‌ي اينها را دارد. جمهوري اسلامي سرزمين وسيع، ملّت مجاهد، مردم جوان، پرانگيزه، مؤمن، معادن سرشار، استعداد برتر از متوسّط دنيا و حرکت به سمت علم و پيشرفت [دارد]. البتّه چنين ايراني براي آنها مايه‌ي خطر است؛ [چون] الگو درست ميشود در مقابل ملّتهاي مسلمان؛ با اين دشمنند. اگر ادّعاي نرمش هم يک‌ وقتي بکنند، دروغ است؛ باطن کارشان خشونت است. بايد اينها را فهميد، بايد اينها را شناخت؛ براي مواجهه‌ي با اين دشمن -دشمني که نه اخلاق دارد، نه دين دارد، نه انصاف دارد؛ ظاهر را آراسته ميکند، [امّا] در باطن، يک وحشيِ به‌تمام‌معنا است- ملّتها بايد آماده باشند.
به نظر ما مهم‌ترين آمادگي امروز، عبارت است از اتّحاد بين مسلمين. برحذر باشند مسلمانها از ايجاد اختلاف؛ فرقي نميکند، همه‌ي فِرَق، شيعه و سنّي ندارد. همه‌ي فِرَق اسلامي بايد سعي کنند در اينکه اختلافات فکري خودشان را در زير مشترکات فراواني که وجود دارد، مورد اغماض قرار بدهند و از آن اغماض کنند. وجود مقدّس پيامبر اعظم، نقطه‌ي کانونيِ توجّه محبّتها و علائق آحاد ملّتهاي مسلمان است. همه عشق مي‌ورزند به پيغمبر؛ اين نقطه‌ي کانوني است، اين نقطه‌ي اصلي است. قرآن محلّ توجّه و اعتقاد همه‌ي مسلمانان است؛ کعبه‌ي شريف همين‌جور؛ چقدر مشترکات بين مسلمانها زياد است! اين مشترکات را مورد توجّه قرار بدهند؛ عوامل دشمنان را، عوامل استکبار را در منطقه بشناسند. متأسّفانه آن دشمنِ صريح، مي‌آيد ميگويد «شماها با هم دشمنيد، اين کشور تهديد شما است»، يعني شما دشمن آنها هستيد، آنها هم دشمن شما هستند! او دشمن است که اين حرف را ميزند، خب واضح است؛ آنهايي که مي‌شنوند حرف او را -[آنها] که در ظاهرِ اسلامي و با نام اسلامي دارند زندگي ميکنند و حکومت ميکنند- چرا بايد از او قبول کنند؟ چرا بايد حرف او را تصديق کنند؟ چرا بايد ممشاي بعضي از دولتهاي منطقه، متأسّفانه ممشاي پيروي از دشمنان صريح اسلام و دشمنان صريح امّت اسلامي باشد؟
آنچه من به ملّت خودمان عرض ميکنم -به ملّت عزيز ايران که واقعاً در اين سالهاي پس از تشکيل نظام جمهوري اسلامي و همچنين سالهاي مبارزاتي که منتهي به تشکيل نظام جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي شد، امتحان خوبي داده- اين است که اين راه را که راه امام بزرگوار ما است و راه انقلاب ما است، رها نکنيد؛ اين راه را دنبال کنيد. عزّت دنيا و عزّت در ملأ اعليٰ به اين وابسته است که اين راه را برويم: راه تمسّک به قرآن و عترت، راه تمسّک به احکام الهي، راه ايستادن در مقابل دشمنان، راه ملاحظه نکردن در اظهار حقيقت و دفاع کردن از حقيقت؛ اين آن راهي است که اگر ملّت ما دنبال بکند -که بحمدالله تا امروز اين را دنبال کرده‌اند، دنبال سرِ مسئولين کشور حرکت کرده‌اند و اين راه پرافتخار را دنبال کرده‌اند- اگر اين راه ادامه پيدا بکند و اين مبارزه ادامه پيدا بکند، دنيا و آخرت اين ملّت تأمين خواهد شد و مسلمانان ديگرِ دنيا هم ميتوانند منتفع بشوند. ما همه‌ي دولتهاي مسلمان و کشورهاي مسلمان را به هم‌افزايي و به کمک يکديگر دعوت ميکنيم و اين دعوتي است که به سود همه است.
اميدواريم خداوند متعال خير و برکت و رحمت خود را بر همه‌ي آحاد امّت اسلامي و بر همه‌ي کشورهاي اسلامي و بر همه‌ي ملّتهاي اسلامي نازل فرمايد و شرّ دشمنان را ان‌شاءالله از اين منطقه کم کند.
والسّلام عليکم و رحمةالله و برکاته
1) در ابتداي اين ديدار، حجّت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني (رئيس‌جمهور) مطالبي بيان کرد.
2) ستونها
3) سوره‌ي آل عمران، بخشي از آيه‌ي 164؛ «به يقين، خدا بر مؤمنان منت نهاد [که] پيامبرى از خودشان در ميان آنان برانگيخت ...»
4) صحيفه‌ي سجّاديّه، دعاي دوّم
5) سوره‌ي انبياء، بخشي از آيه‌ي 107
6) سوره‌ي احزاب، بخشي از آيه‌ي 1؛ «اي پيامبر، از خدا پروا بدار و کافران و منافقان را فرمان مبر...»
7) سوره‌ي توبه، بخشي از آيه‌ي 73
8) خواسته‌ها
9) سوره‌ي زخرف، بخشي از آيه‌ي 43؛ «... تو بر راهي راست قرار داري.»
10) سي‌امين کنفرانس وحدت اسلامي از تاريخ 1395/9/25 به مدت سه روز در تهران برگزار گرديد.
11) مذهب، فرقه
12) طبل بزرگ
13) ناميمون، شوم
14) اشاره به اظهارات ترزا مِي (نخست‌وزير انگليس) در اجلاس شوراي همکاري خليج فارس در بحرين.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی که در ایام اغتشاشات ۱۴۰۱ به اروپا رفته بود، حالا در مصاحبه‌ای گفته است: «دیگر توانایی کار کردن ندارد.» او گفته است: «خودم به همه چیز پشت پا زدم... از چیزی نمی‌خواهم دفاع کنم... نمی‌خواهم بگویم اشتباه کردیم، چون همه مربوط به پروسه اجتماعی است و همه ارکان اجتماع را درگیر می‌کنم و من هم بخشی از این اجتماع بودم... در ایران مدیر پردیس سیاسی چارسوق بودم! دو سال پشت سر هم رئیس کاخ بودم. اینها را نمی‌توانم انکار کنم... اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم!... زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ به دلیل بیماری C- PTSD تحت درمانم!... از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم... حدود شش سال است روی صحنه نرفته‌ام... سخت است، واقعاً سخت است. بهای سنگینی دادم و به قیمت از دست دادن خیلی از چیزها، از جمله خانواده‌ام تمام شد.» این گفته‌ها با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران همراه بود که در ادامه بخش‌هایی از آن را مرور کرده‌ایم. 
  
 سعید ساداتی:
چند ماه قبل مورد اهانت اشکان خطیبی قرار گرفتم، اما وقتی امروز ابراز ندامت و پشیمانی او را دیدم از صمیم قلب از خدا خواستم‌ای کاش شرایطی فراهم شود تا خطیبی‌هایی که پشیمانند با اخذ تعهد به وطن‌شان بازگردند. دیدن حال و روز خراب ایرانی‌ها در غربت حال آدمو خراب می‌کنه.

 احمد روستایی:
شنیدن حرف‌های اشکان خطیبی کار راحتی نیست. آدم دوست ندارد هموطنش را در این شرایط ببیند. به‌خصوص اگر هنرمند باشد و با فیلم‌هایش خاطره داشته باشی. اینها فریب رؤیافروشی رسانه‌ها و اطرافیانی را خوردند که تصورات ذهنی‌شان را به اشتباه شکل دادند. اینها را باید تلفات جنگ رسانه‌ای دشمن به حساب آورد.

مهدی غنچه:
بیماری که اشکان خطیبی از آن حرف می‌زند اختلال استرس است که پس از یک اتفاق وحشتناک ایجاد می‌شود! کاش به وطن پشت پا نمی‌زد. 
 محمد همدانیان:
باید به اشکان خطیبی گفت تو تنها نیستی خیلی‌ها که رفتن به فکر بازگشت هستند، اما روی بازگشت ندارند.

علی فرحزادی:
اکثر اینایی که برای لگد زدن به نظام و خوش خدمتی به امریکا مهاجرت کردن اوضاعی شبیه به اشکان خطیبی دارن. این حرفایی که الان از این آدم می‌شنویم شامل حال خیلی‌هاشون میشه! همه چیز داشتن و حالا مال‌باخته پشیمان! عاقبت رؤیافروشی همینه.

کاربری با نام «تاج»:
خیانت به وطن کاری میکنه از نقش اول سریال، رستوران لاکچری در فشم، مدیریت شرکت، مدیر پردیس سینمایی چارسو، رئیس کاخ جشنواره بین‌الملل، خوانندگی، آموزشگاه بازیگری به بیماری و تصمیم به خودکشی برسی! و باعث سقوط چندین جوان و نوجوان هم بشی. 

 هانی برقعی (با تلخیص):
بله آقای خطیبی! وقتی اونقدر مردم ایران رو فقط از پشت شیشه‌های ماشین‌های لوکس دیدین، وقتی کل مردم ایران رو به یکسری که دورتون رو گرفتن تعمیم دادین، وقتی رسانه با فضای مجازی بهتون القا کرد که کار رژیم تمومه و شما این رو باور کردید خب معلومه الان پشیمونی و معلومه که حسرت زندگی گذشته خودت رو می‌خوری... احسان کرمی‌ها و برزو ارجمند‌ها و اشکان خطیبی‌ها همه دچار یک اشتباه محاسباتی شدن، اون‌ها مردم واقعی ایران رو از شبکه‌های اجتماعی قضاوت کردند. 

 کاربری با نام «آدم»:
براندازه نوشته: ۹۰ درصد اونایی که مهاجرت کردن خیلی خوشحال و راضی‌اند. بعد از ارژنگ امیرفضلی حالا اشکان خطیبی هم به جرگه اون ۹۰ درصد پیوست.

خطیبی: «زندگی تو اروپا کار راحتی نیست... نه بدنم و نه ذهنم دیگه توانایی کار کردن نداره... همه چیز بدتر شده... خیلی چیزا رو از دست دادم.»

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان