Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سپهر سپهری در توضیح بیشتر در این باره افزود: بر اساس آخرین گزارش، عملکرد دستگاه حفاری ۹۳ فتح در مدت ۱۵ روز حفاری یک حلقه چاه عمودی یک هزار و ۶۷۰ متر ثبت و جداری دوم رانده و پنج روز نسبت به برنامه جلوتر است.

وی اظهار کرد: دستگاه حفاری ۹۴ فتح نیز که روی لوکیشن A مستقر است در مدت ۱۲ روز موفق به یک هزار و ۷۴۰ متر حفاری جهت دار شده است که چهار روز جلوافتادگی از برنامه پیش بینی شده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد راهبری مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید - ۲ در شرکت ملی حفاری گفت: حفاری این چاه ها با اولویت دستگاه حفاری ۹۳ فتح که روی لوکیشن C استقرار دارد پر شتاب دنبال و انتظار می رود در زمان مقرر به نتیجه مطلوب برسد.

سپهری افزود: این در حالی است که عملیات مهار و کنترل فوران چاه ۱۴۷ از سطح نیز با بسیج امکانات فنی و تخصصی این شرکت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جریان است و تاکنون چند مرحله استینگر جهت ورود به دهانه چاه بکارگیری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار، دما و حجم بالای گاز فوران این چاه در نوع خود یکی از نادر فوران های چاه های نفت و گاز در کشور به شمار می آید که مهارگران هر دو شرکت مصمم به کنترل و ایمن سازی آن در نهایت سلامت و ایمنی کار هستند.

چاه ۱۴۷ رگ سفید – ۲ در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۴۰ روز پیش به هنگام حفاری دچار فوران و آتش سوزی شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی در ادامه افزود: بمنظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه ها و مسیلهای فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی ویاهرگونه حادثه احتمالی، بر آماده باش مراکز درمانی و پایگاههای امدادی، شرکتهای خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران گفت: شهروندان از تردد در محلهای پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف درحریم رودخانه ها، مکانهای مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستانها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی ، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداریها، دامداریها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوهها و برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی بعمل آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد