Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان گفت: عملیات اجرایی پل مومن آباد تا دو هفته دیگر کامل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس؛ عبدالمجید نژاد صفوی مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس در خصوص خروجی غربی سمنان به سمت تهران گفت: بلافاصله بعد از اتمام عملیات خاکی در ورودی و خروجی سمنان به سمت میدان قومس، عملیات رو سازی پل آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجام عملیات خاکی تا پایان هفته آینده انجام می شود، اظهار کرد: عملیات روسازی پل به شرط مهیا بودن شرایط دما و رطوبت  نهایتا تا دو هفته پس از انجام عملیات خاکی به طول می انجامد.

نژاد صفوی تصریح کرد: بخشی از محور به علت شکایت یکی از مالکان حدود 15 ماه پیش به مدت یکسال با حکم دیوان عدالت توقیف شده بود که پس از پیگیری های متعدد  در دادگستری استان نهایتا حدود 5 هفته پیش این حکم شکسته  و از همان زمان  عملیات دیوار سازی پل و عملیات خاکی در ورودی و خروجی به سمت میدان قومس آغاز شد.

مدیر کل راه و ترابری استان گفت: طبق برنامه ریزی های  انجام شده برای اجرای پل انتظارداشتیم پیمانکار این پروژه از لحاظ افزایش ماشین آلات و ساعات کاری همکاری بیشتری داشته باشد که این انتظار محقق نشد.

وی با بیان اینکه از چند روز پیش مسیر خروجی به سمت تهران با انجام یکسری اصلاحات ایمنی بازگشایی شده است، افزود: در حال حاضر مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد و با انجام این بازگشایی انجام عملیات بدون ترافیک و با سرعت بیشتری انجام می شود..

نژاد صفوی گفت: اجرای 20 روزه برای عملیات اصلاحی مربوط به  وردی شهر سمنان بوده است که برخی ها تصور کردند این فرصت برای انجام کل پروژه است.

وی با بیان اینکه شنبه ی آینده جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان در خصوص پیدا نمودن راهکار جهت تسریع در اجرای پروژه تشکیل می شود، اظهار کرد: انجام یکسری عملیات زیبا سازی و مبلمان جاده ای روی این تقاطع بزودی آغاز و کارهایی مانند روشنایی، نور پردازی و رنگ آمیزی نیز در کل تقاطع انجام می شود.

نژاد صفوی در خصوص هزینه انجام این پروژه تصریح کرد: پیش بینی هزینه برای کل پروژه با انجام کارهای ایمنی و زیبا سازی حدود 5و نیم تا 6 میلیارد تومان است که تا کنون بخش زیادی از آن تامین اعتبار و تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

 
تغییر به ادیتور ساده  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند