Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@07:23:06 GMT

۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد آماده افتتاح

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۹۹۵

۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد آماده افتتاح

تین‌نیوز | 

شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قصد دارد در آذرماه 200 واحد از مسکن مهر معلولان را افتتاح کند.

به گزارش ایسنا، شرکت عمران شهرهای جدید قصد دارد در آذرماه 200 واحد مسکون مهر معلولین هشتگرد، یک باب مدرسه، سه زمین ورزشی، یک باب کلانتری و یک باب مسجد را افتتاح کند.

همچنین قرار است تا پایان سال 6650 واحد مسکن مهر، یک باب مدرسه، یک باب کلانتری، سه زمین ورزشی، یک سالن چند منظوره و دو باب مسجد را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین جلسه پایش دوره‌ای شهر جدید هشتگرد با حضور حبیب الله بیطرف معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و مصوبات 31 گانه آن به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات و پروژه‌های در حال اجرا در دستور کار قرار گرفت.

گزارش مستقل و جامع از پیشرفت پروژه های مسکن مهر، هماهنگی برای پرداخت تسهیلات، رسیدگی به وضعیت تاسیسات زیربنایی مسکن مهر، ارسال برنامه 9000 واحد انصرافی به شرکت مادر، افتتاحاتی در آذرماه و پایان سال جاری، تعریف مسکن اجتماعی با استفاده از ظرفیت شهر جدید هشتگرد، تهاتر زمین و ساختمان‌های ساخته شده برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و اولویت قرار دادن قطار شهری هشتگرد از جمله این مصوبات بوده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای احداث بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، عطاء‌الله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان استان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار کرد: این اداره‌کل با الحاق زمین به محدوده شهرها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت‌وساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.

وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و گفت: در این استان علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهرهای این استان به‌جز زاهدان و چابهار واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

اکبری با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن برای توسعه، شکوفایی و تحولات اقتصادی این حوزه بسیار حائز اهمیت است، اذعان کرد: تاکنون بیش از ۲,۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم ملی در استان ساخت ۹ پروژه روبنایی و ۲۳ پروژه آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شامل چهار واحد آموزشی، دو کلانتری، دو مسجد و یک مرکز درمانی در حال انجام است و آماده‌سازی بیش از هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در مجموع همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در نظر گرفته شده است.

اکبری از عزم جدی مسوولان سیستان و بلوچستان برای ساخت طرح‌های نهصت ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش در استان برای افزایش اشتغال‌زایی، تولید و ساخت مسکن مناسب برای شهروندان است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در امیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت نقش مستقیم ایفا می‌کند در این استان تلاش شده است با استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود که نتایج ارزشمند آن در پیشتازی استان در ساخت و تحویل واحدهای مسکونی به شهروندان مشهود است.

کد خبر 749276

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند