Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نفوذ و فتنه های اسراییل در آمریکا، اروپا و کشورهای اسلامی همه جهان را برای مردم تبدیل به زندان کرده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به حرکت جاهلانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب افزود: رزمندگان اسلام فتنه داعش را خواباندند اما هر فتنه ای که بخوابد، فتنه جدید ایجاد می کنند که اکنون اقدام اخیر ترامپ فتنه جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در روایات، طرح نهایی برانداختن یهود و اسرائیل آمده است اما مردم همواره از فتنه های آنان در رنج هستند، اظهار کرد: امروز کشورهای مسلمان و غیر مسلمان نسبت به یهود و اسرائیل اعتراض دارند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، می‌رود که تومار کثیف آنان نابود شود تا بشر از توطنه های صهیونیست نجات یابد.
به گفته وی، خداوند متعال در قرآن فرموده که سخت ترین و بدترین دشمن شما یهود است و باید به این نکته مهم توجه داشت با اینکه در دنیا اقوام جنایتکار زیادی وجود دارد اما خداوند انگشت تاکید بر یهود گذاشته است.
امام جمعه بیرجند با اشاره به توطئه های یهود یادآور شد: تحریف های تورات و جریان های سامری و مواضع قارون در مقابل حضرت موسی (ع) را یهودیان ایجاد کردند و بنی اسراییل با شهید کردن 70 پیامبر بدون هیچ ناراحتی در بازار مشغول کسب و کار شدند.
وی با تاکید بر اینکه خداوند در قرآن کریم فرزندان یهود را سرزنش کرده است گفت: خدا می دانسته که آنان روش و رفتار اجداشان را تعقیب خواهند کرد.
عبادی با اشاره به اینکه یهودیان بدترین خیانت ها را به اسلام و مسلمین روا داشتند افزود: امروز بعد از گذشت پنج هزار سال از زمان حضرت موسی(ع) شاهدیم که قوم یهود هیچ تغییری نکرده، این درحالی است که برخی از اقوام مانند مغول جنایت های بسیاری کردند ولی فرزندان و نوادگانشان مسلمان شدند و اقدامات نیکی انجام دادند.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز رد پای کثیف یهود در همه مسائل اعم از فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی تا ظهور کمونیست و کشتن انسان های بی گناه وجود دارد، گفت: یهود طایفه، نجات پرست، خود پرست ، مظلوم کش، نژادپرست و ظالم در طول تاریخ بوده و هست.
عبادی ادامه داد: در تحریف کتاب‌ های الهی دست یهود در کار است به طوری که انجیل یک کتاب بوده اما امروز بیش از صد انجیل وجود دارد.
وی اضافه کرد: انگلیس با دروغی بزرگ تحت عنوان سرزمین بدون شهروند برای جمعیت بدون سرزمین ، اسراییل را در فلسطین جای داد و امروز بیش از 70 سال است که این سرزمین توسط صهیونیست ها اشغال شده و آنها به کشتار مردم مظلوم فلسطین روی آورده اند.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خشکسالی و کاهش بارندگی در ایران و شرق کشور گفت: باران نشانه رحمت است و توصیه به اقامه نماز باران می شود اما آنچه در رساله‌ ها از علت کاهش بارندگی ذکر شده، زیاد شدن گناه است، ظلم، ناسپاسی نعمت ها ، ربا و کم فروشی از جمله گناهان است.
عبادی ادامه داد: فقط برگزاری مراسم دعا و اقامه نماز باران کارگشا نیست بلکه شرط اول نماز استسقا بیدار شدن از خواب غفلت و بعد سر به سجده گذاشتن است، همه بلایای طبیعی اعم از زلزله و خشکسالی تلنگری برای انسان از سوی خداوند است.
وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو افزود: باید به دانشجویان هدفمندی که خونشان در استکبارستیزی نقش سنگ‌ فرش دانشگاه شد تا امروز بعد از سالها پیام شان را به گوش مسئولان برسانند درود فرستاد.
* 6054* خبرنگار و انتشار - مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست