Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دولت گزارش دهد در ۴ سال اخیر به غیر از گریه‌های شبانه در رابطه با حل مشکل ریزگردها چه اقدامی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی طرفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان اهواز اظهار داشت: در پیچ و خم‌های تاریخی و در جریان اتفاقات کلیدی امت‌ها همواره عناصر کلیدی و تصمیم‌ ساز جریان دانشجویی بوده همانطور که در 16  آذر سال 1332 در اقدام ضد استکباری جنبش دانشجویی اعتبار نمادین آمریکا را لگد مال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 25 سال بعد و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انقلاب دوم ملت ایران یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همواره جنبش دانشجویی با روحیه ضد استکباری و آرمان خواهی خود نقش موثری در تبیین گفتمان اسلام ناب ایفا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه ماهیت فعالیت دانشجویی برگرفته از روحیه استقلال طلبی و عدالتخواهی دانشجویان است، بیان کرد: پایه شکل گیری 16 آذر نیز همان اصل است که دانشجویان تمام قد برای حفظ استقلال خود در مقابل نظام سلطه بایستند.

وی عنوان کرد: در جریان اعتراضات اخیر دانشجویان دانشگاه نفت انتظار می‌رود مسئولان وزارت نفت صدای دانشجویان را بشنوند همچنین انتظار می‌رود وزارت نفت به تعهدات خود نیز عمل کند.

طرفی گفت: برخوردهای نامناسب با دانشجویان معترض نیز کاملا محکوم است و مسئولان وزارت نفت به جای هزینه‌های گزاف برای تغییر دکوراسیون‌ اتاق‌های خود به فکر ایجاد سیستمی نو برای بکارگیری دانشجویان باشند.

وی تصریح کرد: وزارت نفت بداند نباید ظرفیت بومی استان خوزستان نادیده گرفته شود، بنده به نمایندگی از جمعی از دانشجویان عرض می‌کنم این نحو استخدامی ظرفیت بومی استان نادیده گرفته می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: ما انتظار داریم با وجود تعدد صنایع در استان، به‌کارگیری نیروهای بومی نیز صورت بگیرد زیرا استانی با این ظرفیت بالا نباید فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکاری داشته باشد.

وی خاطر تاکید کرد: نکته مهمتری که سال‌ها مردم خوزستان را درگیر کرده وجود ریزگردها است، دولت گزارش دهد در 4 سال اخیر به غیر از گریه‌های شبانه در رابطه با حل مشکل ریزگردها چه اقدامی انجام داده است.

طرفی درباره وضعیت اخیر پیش آمده در فلسطین خاطر نشان کرد: آن چیزی که بار دیگر چهره واقعی آمریکا را نشان داد انتقال سفارت آمریکا و پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف است این مسئله باعث خرسندی است زیرا باعث شد مبحث فلسطین باز هم به عنوان مسئله اول جهان اسلام تبدیل شود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود