Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قم با اشاره به اینکه اقدام ترامپ به دلیل کوتاه آمدن برخی از سران مرتجع عربی است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا آتشی روشن کرده است که در گام اول خود آمریکا و اسرائیل خواهند سوخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: در مسائل فرهنگی اگر آداب و رسوم یک جامعه تقلید از بیگانه شد این جامعه خود را برای تبعیت از بیگانگان آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: انسان‌های با ایمان نباید کافران را به جای مومنان به عنوان سرپرست و دوست خود قرار دهند و اگر کسی این کار را انجام دهد یعنی از ولایت خداوند تبعیت نکرده است.

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر دشمنان بیان کرد: امروز اگر در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم دشمنان طمع کرده و قصد دارند جا پایی برای خود در سرزمین اسلامی پیدا کنند به دلیل چراغ سبز نشان دادن برخی از سران اسلامی است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) عنوان کرد: شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم و هرکسی از خدا و پیامبر (ص) تبعیت کند رستگار و عاقبت به خیر می‌شود و اگر طغیان کرد نابود می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری کنفرانس اسلامی تصریح کرد: وحدت مسلمانان یکی از موضوعات مهم و اساسی است اما متاسفانه دشمن قصد اختلاف‌افکنی میان ملت‌های اسلامی  را دارد. دفاع از کیان اسلام، ضرورت تقویت امت اسلامی و پیشرفت دنیای اسلام مهم‌ترین اهداف وحدت است اما‌ بی‌کفایتی‌ها وحدت را دچار کندی کرده است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت است، افزود: یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان وجود دارد که دارای منابع سرشار خدادادی هستند، دشمنان توانمندی‌های مسلمانان را بیش از ما شناختند و قصد دارند با تفرقه‌افکنی به اهداف خود برسند.

امام جمعه قم بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری پرچم وحدت را برافراشته است، هنگامی که مهمانان کنفرانس اسلامی با مقام معظم رهبری دیدار کردند با تعابیری زیبا از ایشان یاد کردند.

وی با اشاره به با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این اقدام به دلیل حمایت پشت‌پرده برخی سران کشورهای اسلامی و سازش در برابر اسرائیل است که سبب شد ترامپ جرات پیدا کرده و بگوید قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است، هر آسیبی می‌بینیم به‌دلیل کوتاه آمدن برخی از سران مرتجع عربی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز بیت‌المقدس قبله مسلمانان به عنوان پایتخت اسرائیل انتخاب شده که در مقابل مسلمانان باید سکوت را بشکنند و سفرای آمریکا را در کشورهای اسلامی توبیخ کرده و تظاهرات اعتراض‌آمیز برپا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تبعات اقدام ترامپ در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا آتشی روشن کرده است که در گام اول خود آمریکا و اسرائیل خواهند سوخت.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تحولات یمن گفت: عربستان قصد داشت انصارالله را خلق سلاح کرده و علیه آن‌ها کودتا کند و چند روز در صنعا شورش به‌پا کرد و در یکی از مساجد همه امکانات و تسلیحات جمع‌آوری شده بود اما انصارالله در برابر این فتنه ایستادگی کرد و علی عبدالله صالح عامل فتنه سعودی‌ها کشته و انقلاب یمن خالص‌تر شد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به زلزله کرمانشاه خاطرنشان کرد: در فصل زمستان و سرما قرار داریم و شرایط خوبی برای زلزله‌زدگان وجود ندارد، کمک‌های نقدی و همه امکاناتی که وجود دارد برای زلزله‌زدگان ارسال شود.

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم ترویج نماز بین جوانان بیان کرد: فضای مجازی در عین حال که عرصه‌هایی از آن تهدید است اما می‌توان از آن در راستای ترویج دین استفاده کرد و مسائل دینی را به اطلاع نسل جوان برسانیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ۲۵ فروردین ماه طی عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صدها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشورهای عربی و اروپایی به این رژیم در دفع این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ ۱۳ فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229165 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه