Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:44:03 GMT

روز دانشجو منادی مقاومت در برابر دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۹۷۶۱

روز دانشجو منادی مقاومت در برابر دشمن است

خبرگزاری شبستان: مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه روز دانشجو منادی مقاومت در برابر دشمن است، اظهار کرد: این روز به حق باید روز حق‌طلبی و عدالت‌طلبی برشمرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، جعفر ورزنده، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان امروز( 17 آذر)  در پیش از خطبه های نمازجمعه همدان گفت: ۱۶آذر ماه را باید نماد آزادگی، استکبار ستیزی و استقلال طلبی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی روز دانشجو را روز هویدا شدن حقیقت با گفتارهای روشن و معرفی اهداف انقلابی عنوان کرد و افزود: دانشگاه بهترین فضا، مکان و فرصت برای تمرین عملی تحمل آرا و تضارب اندیشه ها و افکار مختلف است.

 

وی با بیان اینکه تنها راه پیروزی در مقابل دشمن در مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: مبارزه با فساد و اشرافی‌گری را یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی برشمرد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: امروز حقوق مردم حاشیه شهر و مناطق محروم مورد تضییع قرار گرفته است و همچنان شاهد مشکلات و دغدغه های آنان هستیم.

 

ورزنده ابراز داشت: این شهر مورد هجمه‌های فرهنگی قرار گرفته است که اکنون به اوج خود رسیده است چرا که شاهد لباس و... در فروشگاه هایی هستیم که در بلاد کفر هم استفاده نمی شود.

 

وی گفت: امروز شاهد نگه داشتن حیوانات خانگی و سگ در بین مردم و پارک و خیابان ها هستیم که مروج فرهنگ فساد غرب است.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: در ساخت پهپاد‌های تهاجمی با برد بالا به تولیدی برابر با روسیه دست یافته‌ایم

اوکراین روز چهارشنبه اعلام کرد که به توانایی تولید برابر با روسیه در زمینه ساخت پهپاد‌های تهاجمی با برد بالا و عمل کننده در عمق دست یافته است.

به گزارش صدای ایران از یورونیوز،این نوع پهپاد‌ها به سلاحی کلیدی برای مسکو در حملات دوربرد طی ۲۶ ماه تهاجم نظامی علیه خاک اوکراین تبدیل شده‌اند.

از آنجایی که اوکراین در کوتاه مدت قادر به رقابت با زرادخانه عظیم موشک‌های کروز و بالستیک روسیه نیست، هم‌اکنون بر توسعه و تولید پهپاد‌های دوربرد تمرکز کرده تا بتواند پاسخ حملات هوایی روسیه را که طی ۲۶ ماه اخیر بار‌ها علیه این کشور انجام داده، بدهد.

هرمان اسمتانین، رئیس شرکت دولتی تولید سلاح و تجهیزات نظامی در اوکراین به یک رسانه متعلق به وزارت دفاع این کشور گفت: «اوکراین در سال جاری از نظر میزان تولید پهپاد‌های انتحاری که مشابه پهپاد‌های شاهد-۱۳۱ و شاهد-۱۳۶ هستند، به روسیه رسیده است.»

پهپاد‌های شاهد، که به گفته‌ی کی‌یف ابتدا از ایران خریداری و سپس بخشی از تولید آن در منطقه‌ی تاتارستان روسیه بومی‌سازی شد، از زمانی که برای نخستین در پاییز ۲۰۲۲ علیه اوکراین مورد استفاده قرار گرفتند، به ابزار و سلاح اصلی حملات هوایی روسیه تبدیل شدند.

این پهپاد‌ها که مملو از مواد منفجره هستند و با برخورد به هدف منفجر می‌شوند، به دلیل صدای وزوز موتورهایشان هنگام پرواز بر فراز آسمان، از سوی اوکراینی‌ها «موتور گازی» لقب گرفته‌اند.

هرمان اسمتانین، رئیس شرکت دولتی تولید سلاح و تجهیزات نظامی در اوکراین در ادامه بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت که اظهارات او در خصوص برابری تعداد تولید پهپاد با روسی، شامل انواع دیگری از پهپاد‌های تهاجمی نیز می‌شود.

اوکراین در سال جاری ده‌ها حمله پهپادی به پالایشگاه‌های نفت در عمق خاک روسیه انجام داده و همچنین تأسیسات نظامی و ناوگان دریای سیاه روسیه در شبه جزیره کریمه تحت اشغال مسکو را هدف قرار داده است.

به گزارش رویترز، بنا به ادعای یک منبع اطلاعات نظامی در کی‌یف، اوکراین در یکی از حملات پهپادی اخیر، کارخانه‌ای را در تاتارستان هدف قرار داده است.

مقامات روسیه، اما اعلام کرده‌اند که در این حمله خوابگاهی واقع در یک سایت صنعتی در منطقه ولگا هدف قرار گرفته است.

آژانس اطلاعات نظامی اوکراین می‌گوید که روسیه قادر است ماهانه تا ۳۵۰ فروند پهپاد شاهد تولید کند.

این در حالیست که مسکو آماری در خصوص میزان تولید پهپاد در این کشور ارائه نمی‌دهد و این اطلاعات را محرمانه تلقی می‌کند.


دیگر خبرها

  • اوکراین: در ساخت پهپاد‌های تهاجمی با برد بالا به تولیدی برابر با روسیه دست یافته‌ایم
  • دانشگاهیان باید مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاهیان باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی