Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:23:57 GMT

16 آذر نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۰۴۶۸

16 آذر نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجویان است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، پیام عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هر ساله 16 آذر یادآور شهادت سه آذر اهورایی دانشگاه ،شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و خون گرم و جوشان خود را در رگ های فسرده و خواب آلود جامعه جاری و ساری کردند و برای همیشه درس ظلم ستیزی،عزت خواهی و حریت و آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند،
شهیدانی که در طول این سال ها آرمان و اندیشه والا و بلند شان هرگز از ذهن ها و دل ها پاک و زدوده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: امروز نیز جامعه‌ دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی هستند که به آینده ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور و حاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود، آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی،عدالت و رفاه اجتماعی، آزادی و کرامت های انسانی است.
دی بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، تکثر و تضارب آرا در محیط های علمی و دانشگاهی در جهت پیگیری و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام باشیم.
استان قزوین حدود 130 هزار دانشجو دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید