Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شخصی که اقدام به برگزاری شوی زیورآلات زنانه در کاشان کرده بود، دستگیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: شخص متخلف برگزاری شوی زیورآلات در کاشان، ازسوی دستگاه قضایی دستگیر شده است.

مصطفی جوادی‌مقدم امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: اخیراً یک برنامه رونمایی از محصولات زینتی در شهرستان کاشان تخلفاتی را در پی داشت که این تخلفات یکی پخش همزمان مراسم عمومی از فضای مجازی است که این موضوع خلاف مقررات است و نکته دیگر اقداماتی است که خلاف شئون اسلامی در این برنامه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای پیگیری این تخلفات وارد میدان شده است تصریح کرد: در این زمینه شخص متخلف توسط دستگاه قضایی دستگیر شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار داشت: باید هر کسی با توجه به نوع جرم Crime ارتکابی توسط دستگاه قضایی مجازات شود.
جوادی‌مقدم خاطرنشان کرد: اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان کاشان حتی اگر در قالب برنامه‌های به اصطلاح فرهنگی بخواهد برگزار شود مورد قبول هیچ یک از دستگاه‌ها نیست چراکه این نوع برنامه‌ها در حقیقت برنامه‌های ضد فرهنگ هستند.
وی ادامه داد: مردم از این اقدام و مسببین آن ابراز انزجار کردند، دستگاه قضایی نیز اقدامات خود را انجام داده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های مرتبط با موضوع نیز کماکان در حال پیگیری این موضوع هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تأکید کرد: در شهر کاشان نباید حرکاتی این‌چنینی که خلاف شئون و خلاف عرف هست سایر اقدامات فرهنگی فاخری که در شهرستان کاشان برگزار می‌شود را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از برگزارکنندگان همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: این همایش افق نوینی در عرصه رسانه‌ای جهان ایجاد کرد که امید می‌رود سال آینده با برنامه‌ریزی بسیار دقیق‌تر و کار کارشناسی ویژه این همایش پربارتری برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از تشکیل شورای سیاست‌گذاری و اجرایی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در این شورا سیاست‌گذاری لازم انجام می‌شود.

عضو مجمع خبرگان رهبری با بیان اینکه بوشهر در عرصه تاریخ ایران با مبارزات مردم علیه استعمارگران و متجاوزان دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه مقاومت است، گفت: استان بوشهر با تاریخ ۵۰۰ ساله مقاومت در برابر استعمارگران از جمله مقابله با ۴ بار حمله انگلیس، نماد مقاومت در حوزه خلیج فارس است.

امام جمعه بوشهر از برگزاری همایش ۲ قرن مقاومت در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کنگره و همایش بوشهر ۲ قرن مقاومت در مقابل استعمار در دهه نخست اسفند ماه امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود که لازم است برای تحقق این مهم شورای تخصصی با مشارکت مسئولان و کارشناسان تشکیل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، برگزاری کنگره حماسه زنان لرده استان بوشهر علیه استعمار پیر انگلیس را از دیگر برنامه‌های امسال نام برد و گفت: این کنگره بین ۸ تا ۱۱ آبان سالروز حماسه زنان لرده در مقابله با قشون انگلیسی و شکست ارتش استعمار پیر، برگزار می‌شود.

وی تهیه فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی در زمینه حماسه زنان لرده را مورد تأکید قرار داد و افزود: امسال در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری ۱۲ شهریور ماه به‌عنوان روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌ای ویژه تدوین شود تا سطح ملی و بین‌الملل در بر بگیرد.

آیت الله صفایی‌بوشهری با اشاره به اجرای برنامه راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این برنامه عصر فردا در بوشهر در راستای تکریم خانواده و حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود

کد خبر 6097651

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود