Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@02:40:10 GMT

دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۲۷۶۴

دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد در مشهد

به گزارش ایلنا، قاضی حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن عرض تبریک ایام پر برکت میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع) از دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد در مشهد خبر داد.

وی با اشاره به همکاری نهاد‌های نظامی و انتظامی در این عملیات گفت: روز‌های اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر کرده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه‌دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجومشهد الرضا(ع) شده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب گفت: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان محترم مرکز استان نسبت به این موضوع اقداماتی انجام پذیرفت.

وی با تاکید بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)در این عملیات گفت: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مومن مشهد مقدس را به دنبال داشت، سبب گردید تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری تصریح کرد: سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهاد‌های امنیتی و انتظامی با با اقدامات اطلاعاتی دقیق توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند.

وی گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه