Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@13:10:39 GMT

کمدی پیشتاز جدول فروش فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۳۶۱

کمدی پیشتاز جدول فروش فیلم

به گزارش امتداد نیوز ، دو فیلم کمدی «خالتور» و «ثبت با سند برابر است» همچنان در رقابت با یکدیگر رتبه های اول و دوم جدول فروش فیلم ها را در هفته جاری به خود اختصاص دادند.

فیلم سینمایی «خالتور» در رتبه اول جدول قرار دارد و با فروش 1 میلیارد و 12 میلیون و 230 هزار تومان در رتبه اول جدول هفتگی است این فیلم در کل به فروش 4 میلیارد و 149 میلیون و 885 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در رتبه دوم جدول هفتگی قرار گرفت. فیلم با فروش 642 میلیون و 467 هزار تومان در هفته دوم اکران به فروش کل 1 میلیارد و 334 میلیون و 763 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در هفته دوم با فروش 511 میلیون و 166 هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت و فیلم به رقم 1 میلیارد و 151 میلیون و 736 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «آذر» در هفته اول نمایش با فروش 174 میلیون و 523 هزار تومان در هفته رتبه چهارم جدول قرار گرفت. این فیلم به فروش کلی 216 میلیون و 569 هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خفه‌گی» در هفته هفتم نمایش 140 میلیون و 316 هزار تومان فروخت و در کل فروش فیلم به رقم 3 میلیارد و 855 میلیون و835 هزار تومان رسید.

فارس

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد

پدیده‌های نجوم هفته جاری برای سیارات ماه، مریخ، نپتون و عطارد اتفاق خواهد افتاد و شاهد تربیع آخر ماه خواهیم بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آسمان شب طی هفته جاری شاهد غیبت قمری آنتارس، مقارنه سیاره مریخ و نپتون، نزدیک شدن سیاره مریخ و نپتون به یکدیگر، سیاره عطارد در اوج خورشیدی و تربیع آخر ماه خواهد بود.

دانلود جدول رویدادهای نجوم هفته (فایل گرافیکی در اندازه اصل)

کد خبر 748215

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول