Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:44:16 GMT

ایستگاه رازی خط یک مترو شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۸۵۹۶

ایستگاه رازی خط یک مترو شیراز افتتاح شد

شیراز – ایستگاه رازی از فاز دوم خط یک مترو شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل مترو شیراز بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه رازی فاز ۲ از خط ۱ مترو شیراز، گفت: این ایستگاه در زمان راه اندازی فاز دوم یک خط مترو شیراز آماده نبود اما امروز با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد الله حاجی زمانی ادامه داد: مسیر خط یک قطار شهری شیراز به طول ۲۴.۵ کیلومتر و ۲۰ ایستگاه از سال ۸۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی تصریح کرد: خط یک مترو شیراز بر اساس مطالعات و تکمیل کامل توان جا به جایی ۱۸ هزار نفر در هر ساعت را دارد که در زمان افتتاح فاز ۱ از خط ۱ مترو شیراز ۶ ایستگاه آماده بهره برداری بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز افزود: فاز ۲ مترو شیراز نیز به طول ۱۰.۵ کیلومتر با ۴ ایستگاه از ۱۰ ایستگاه پیش بینی شده افتتاح شد.

حاجی زمانی یادآور شد: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران