Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:44:49 GMT

زمستان نيامده حادثه آفريد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۴۲۲

زمستان نيامده حادثه آفريد

خبرگزاري آريا - از تصادف زنجيره‌اي بين 56 خودرو تا مفقود شدن 8 نفر از کوهنوردان مشهدي در ارتفاعات اشترانکوه لرستان و... اتفاقاتي هستند که سبب شدند در ميانه آذر و چند صباحي مانده به زمستان با حوادثي تلخ و هشدار دهنده مواجه شويم.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، شاهين فتحي معاون عمليات امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: در اثر مه شديد و بارندگي، برخورد زنجيره‌اي 56 خودرو در قزوين - آبيک - ميرپنجي کيلومتر 45 اتوبان قزوين – کرج، لاين جنوبي (زير پل آمادگاه) بين دو تريلي، چهار کاميونت و 50 سواري رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، تعداد حادثه ديدگان در اين تصادف زنجيره‌اي 215 نفر بوده است که 12 نفر آنان به مراکز درماني منتقل شدند.
همچنين مرتضي سليمي رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر نيز به عمليات امداد و نجات 80 تيم ( 270 نفر) از نيروهاي اين سازمان از چهارشنبه گذشته تا 7 صبح امروز جمعه در11 استان متأثر در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، چهارمحال و بختياري، زنجان، قزوين، کردستان، گيلان، لرستان، مازندران و همدان در برف و کولاک دو روز گذشته متأثر بودند که هلال احمر در 46 محور در 11 استان ذکر شده امدادرساني خود را انجام داده است.
به گفته وي، اين امدادرساني‌ها به 5780 نفر صورت گرفته است و در اين راستا 122 نفر نيز اسکان اضطراري داده شدند. ضمن اينکه از بين امدادرساني‌ها پنج تن به مراکز درماني منتقل شدند.
حادثه براي تيم کوهنوردي در لرستان؛ 8 مفقود و يک کشته تاکنون
پيمان آسترکي معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي لرستان گفت: متأسفانه 14 نفر از کوهنوردان مشهدي که به‌قصد کوهنوردي به ارتفاعات اشترانکوه رفته بودند در راه رسيدن به جان‌پناه مفقود شده‌اند.
وي با بيان اينکه 8 نفر از اين کوهنوردان مفقودشده و اين کوهنوردان در برگشت مسير خود را گم‌کرده‌اند، تصريح کرد: با تلاش پرسنل اورژانس هوايي اليگودرز يک نفر از اين کوهنوردان مشهدي پيدا شده و به بيمارستان شهيد «وليان» اليگودرز منتقل و عمليات احيا براي نجات ايشان انجام شد که متأسفانه اين کوهنورد بر اثر سرمازدگي جان خود را از دست داده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي لرستان به ادامه عمليات اورژانس هوايي شهرستان اليگودرز اشاره کرد و افزود: تلاش پرسنل اورژانس هوايي اليگودرز براي پيدا کردن، نجات و انتقال اين کوهنوردان ادامه دارد.
مهر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع