Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: اضطراب عامل مهمی برای ایجاد بیماری های مختلف جسمی است. خداوند چند راه برای مقابله با اضطراب بیان می‌فرماید. در غرب با وجود تکنولوژی و رفاه بیشتر اضطراب شایع‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در آیات قرآن بهترین راه مقابله با اضطراب را ایمان به خدا بیان می‌کند. هر کسی که تسلیم خدا شد و نیکوکار شد علاوه بر اجر و پاداش آخرت، در دنیا هم اندوهی ندارد.

امام جمعه آبدان با بیان اینکه یکی از عوامل مهم اضطراب ترس است، افزود: افرادی که به خدا ایمان می آورند می دانند که در کنار آنها قدرت بی‌نهایت است، می‌داند که کسی نمی‌تواند برای او مشکلی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: جایی که انسان دچار اضطراب می گردد و خشمگین می شود و باعث مشکلات روحی و جسمی می شود خدا را کنار خود نمی بیند. با خداوند فاصله گرفته است. نه تنها اولیا و معصومین بلکه مومنین عادی، مادری که در روستا است و سوادی هم ندارد، سه فرزند خود را تقدیم اسلام می‌کند، همچنان آرامش دارد. مهمترین عامل آرامش برای ما ایمان به خداست.

حمیدی‌نژاد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امروز توطئه‌های بزرگی از طرف استکبار جهانی برای امت اسلامی وجود دارد. می‌توانیم بر فرعون زمان یعنی آمریکا و اسراییل پیروز شویم ولی به شرطی که استقامت داشته باشیم و از جهال پیروی نکنیم. این موارد در طول سال ها تجربه شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیپلماسی نصحیت کردند کسانی که گوش نکردند، شکست خوردند و سربازی که گوش داد پیروز شد. اخیرا رئیس دفتر رهبر انقلاب گفت: رییس سازمان سیاه نامه‌ای به سردار سلیمانی نوشت اما این سردار نامه او را تحویل هم نگرفت و باعث تحقیر دشمن شد. ملت با تکیه بر ایمان به دشمن تو دهنی خواهند زد.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: اگر ما در اقتصاد هم قوی شویم، با گوش دادن به سخن رهبر انقلاب ، به دشمن تو دهنی خواهیم زد. به گفته کارشناسان برخی مسئولان بر خلاف اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنند.

وی افزود: اگر مشکلات مردم برای مسئولان مهم بود اینطور نمی‌شد. در آینده احتمالا شاهد افت قیمت گوجه خواهیم بود، من به مسئولین استان هشدار می دهم، زمین خوردن کشاورز برای مسئولین مهم باشد.

حمیدی نژاد ادامه داد: به کشاورزان توصیه می‌کنم، شما مسئول هستید که غذای سالم به جامعه بدهید. اگر شک می‌کنید که محصول شما سالم هست یا نه نباید آن را به بازار بدهید، اگر شک در سلامت محصول دارید نباید این کار انجام دهید. مسئولین هم به فکر صادرات و حمل و نقل محصولات گوجه فرنگی باشند.

وی اضافه کرد: ۲۰ آذر سالگرد شهادت شهید دستغیب است. امام راحل درباره او فرمود: ایشان معلم اخلاق و مهذب نفوس و متعد به اسلام بود. ایشان حامی سرسخت ولایت بود. از ایشان نقل شده که فرمود: هر کسی از خمینی اطاعت کند مطیع خداست. هر کس بگوید امام زمان را قبول دارم ولی امام امت را قبول ندارم دروغ می گوید. اینها برای همه ما درس است. به تعبیر ایشان این افراد با ظهور امام زمان با امام می جنگند.

انتهای پیام/پ

لزوم حمایت از گوجه کاران      

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • نماز جمعه سنندج
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس