Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: حضور مسئولین در جمع دانشگاهیان می‌تواند به بسیاری از سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داده و میزان مشارکت را افزایش دهد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد فعالیت‌های دانشجویی در دولت یازدهم، اظهار کرد: اینکه نسبت به گذشته فضا برای فعالیت دانشجویان در تمام حوزه‌ها فراهم‌تر است، شکی در آن نیست؛ زیرا هم مسئولین درک کرده‌اند که مردم ولی نعمت ما هستند و دانشجویان آینده سازان این نظام و کشور باید در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند و ما هم حرف‌های آنها را شنیده و از پیشنهادات و نقطه نظرات آنها استفاده کنیم. برای اینکه کشور و آینده برای آنها است و آنها باید از همین حالا نقش مشارکتی خود را ایفا کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نمی‌شود جدا از آنها دنیایی را تصور کنیم که خودمان برایشان بسازیم. آنها باید بدانند چه جامعه‌ای را در نظر دارند. نمی‌توان نقش آنها و دیدگاه‌هایشان را نادیده گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد باید حضور مسئولین بیش از این در جمع دانشگاهیان باشد و بخشی از برنامه‌ها و کارهای مسئولین به گونه‌ای باشد که در تشکل‌ها و برنامه‌های دانشجویی حضور داشته و ضمن بیان خدمات انجام شده در جامعه دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان را پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید به کمک یکدیگر آینده روشنی را برای جامعه بسازیم، گفت: به نظر می‌رسد نگاه رئیس‌جمهور و دولتمردان این است که مشارکت دانشجویان در برنامه ها بیشتر شود اما به دلیل حجم زیاد کارها در دولت بیشتر وقت مسئولین در بروکراسی اداری تلف می شود و کمتر زمان برای دانشجویان باقی می ماند.

میرزاده در پایان خاطر نشان کرد: اگر ارتباط مسئولین و دانشگاهیان بیشتر و جلسات مستمر باشد، بسیاری از ابهامات که حتی در فضای مجازی هم منتشر می شود برطرف و به سوالات دانشجویان پاسخ داده می شود. در این ارتباط مسئولین و دانشجویان هم خدمات ارائه شده تبیین می شود و هم مشارکت دانشجویان افزایش می یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم