Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@10:51:48 GMT

وقتی ربات ها آشپز می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۲۴۹

وقتی ربات ها آشپز می شوند

رکنا:نسل جدید ربات ها این قابلیت را دارند که علاوه بر رسیدگی به امور خانه آشپزی کنند.

نسل جدید آشپزها این بار درقالب روبات دارای هوش مصنوعی و چاپگر سه بعدی مسئول تهیه خوراک می شوند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که همزمان با پیشرفت فناوری‌ها درحدود سال‌های ۲۰۳۷ هوش مصنوعی درکنار چاپگر‌های سه بعدی به تهیه غذا برای انسان‌ها بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون برچاپگر‌های سه بعدی و توسعه فناوری روبات‌های هوشمند، انسان‌ها درآینده بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز خودرا می‌توانند درخانه و آپارتمان Apartment تولید کنند وصنعت کشاورزی درسال‌های آینده تحول فراوانی پیدا می‌کند.

کارشناسان اکنون درحال پژوهش برای پرورش گیاهان در خانه و در محلول‌های مبتنی بر آب به جای خاک با استفاده از فناوری هیدروپونیک هستند که سبب می‌شود گیاه بدون آلودگی‌های محیطی رشد کند.

کارشناسان حتی اعتقاد دارند افراد درآینده به صورت مجازی با همدیگر دیدار می‌کنند و دریک محیط واقعیت مجازی با استفاده از دوربین سه بعدی می‌توانند به مهمانی Party یا حتی مسافرت دسته جمعی بروند.

محققان اعلام کرده اند که چاپگر‌های سه بعدی می‌توانند با دریافت مواد اولیه، خوراک مورد علاقه افراد را در بازه زمانی کوتاه تهیه کنند و به خوبی خوراک را در ظرف برای سرو قراردهند.

کارشناسان اکنون درحال بررسی تولید چاپگر‌های سه بعدی درابعاد کوچک هستند تا به راحتی درخانه و محل کار قرار بگیرد و خوراک و نوشیدنی مورد علاقه افراد را تولید کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید