Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:16:51 GMT

نشستن در صندلی جلوی وانت با قتل گره خورد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۸۶۶

نشستن در صندلی جلوی وانت با قتل گره خورد

«هوا سرد بود و می‌خواستم جلوی وانت بنشینم اما بر سر این مسئله با دوستم دعوایم شد و در نهایت پسرخاله او به قتل رسید.» این بخشی از اعترافات جوان افغان است که متهم است در جریان درگیری دسته‌جمعی جوانی ۲۱ ساله را به قتل رسانده است.

ایران آنلاین / این درگیری مرگبار 23آبان‌ماه رخ داد. آن شب بین دو خانواده افغان در منطقه مشیریه تهران درگیری هولناکی درگرفت و در جریان آن 5نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شدت جراحت یکی از آنها به نام سلطان به حدی بود که روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

با گزارش ماجرا به پلیس تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران تحقیقات برای شناسایی قاتل را شروع کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد عامل جنایت جوانی 18ساله به نام سیار است که به همراه 4نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش که در درگیری حضور داشتند به سمت مرز گریخته و قصد خروج از کشور را دارند.

با پیگیری‌های انجام شده هر5متهم در شهرستان تایباد و در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند و به اداره آگاهی تهران انتقال یافتند. سیار در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من و دوستم ناصر در کار جمع‌آوری ضایعات پلاستیک بودیم. شب حادثه هوا خیلی سرد بود. زمانی که کیسه‌های پر از پلاستیک را پشت وانت قرار دادیم تصمیم گرفتم این بار جلوی وانت بنشینم.چون از سرما می‌لرزیدم و تحمل نداشتم پشت وانت بروم. اما سر این موضوع با ناصر دعوایمان شد و او مرا کتک زد. وقتی به خانه رفتم، ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف کردم و همین باعث درگیری بین خانواده ما و خانواده ناصر شد و در جریان این درگیری پسرخاله‌ ناصر با چاقو به پدرم حمله کرد که در بین راه توانستم چاقو را از دستش بگیرم و چند ضربه به او بزنم که باعث مرگش شد.به‌گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، هم‌اکنون برای تمامی متهمان قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد./ همشهری 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "هم‌مسیر اوتیسم" یک مسابقه دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اوتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اوتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اوتیسم" اردیبهشت ماه در تهران توسط انجمن اوتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اوتیسم ضروری است، خانواده‌های اوتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اوتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اوتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اوتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اوتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد