Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  کرامت هاشمی رییس ناحیه مرکزی بندرعباس با اعلام این خبر افزود: بدلیل انجام تعمیرات و تعویض خطوط لوله بنزین بمنظور رعایت کلیه نکات فنی و ایمنی عرضه بنزین در این جایگاه از تاریخ 13 آذرماه به مدت سه روز متوقف می شود.

هاشمی افزود: پس از پایان کار تعویض لاین ها ، این خطوط  مورد تست های مختلف مهندسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید ، نازل های بنزین مجددا به مدارخدمت رسانی باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان؛ در این سه روز هیچ محدودیت عملیاتی برای دریافت سوخت خودروهای سنگین و نفتگاز سوز (گازوئیلی ) وجود ندارد و رانندگان این خودروها طبق روال عادی قادر خواهند بود سوخت مورد نیاز خودروهای خود را تامین کنند.

مجتمع خدماتی و رفاهی رویال بندرعباس در جاده کشتی سازی و در مسیر ترانزیت بندرعباس به غرب واقع شده است .

رانندگان خودروهای سواری  می توانند در این سه روز از جایگاه های عرضه سوخت آریا ، نور و آشیانه بعنوان جایگزین استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این سوخت غیرآلاینده است و می‌تواند جایگزین مازوت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی به گفته مسئولان این شرکت دانش بنیان، سوخت‌های جامدی که از این دستگاه خارج می شود، قابلیت اشتعال چندین برابری سوخت‌های سنگین را دارد.

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات