Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@18:30:07 GMT

پرسپولیس بازنده تمام عیار پرونده گولچ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۱۳۲

ساعت24-باشگاه پرسپولیس در پرونده آنتونی گولچ در هر شرایطی بازنده است.

روزی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در دفاع از شکایت آنتونی گولچ از این باشگاه به فیفا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه زدند، می‌شد حدس زد که باشگاه پرطرفدار کشورمان باز هم در پرونده شکایتی دیگر بازنده و محکوم به پرداخت میلیاردها تومان از کیسه بیت‌المال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس در جذب مدافع کروات آنقدر ناشیانه عمل کردند که این بازیکن در دوران حضورش در این تیم حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و وقتی به تعهدات مالی‌شان در قبال او عمل نکردند، این بازیکن هم طبق قوانین فیفا عمل کرده و به خاطر سه ماه عدم دریافت حق‌وحقوقش ایران را ترک کرد و شکایت خود را نیز به فیفا برد.

مشکل اینجاست که باشگاه پرسپولیس در مورد آنتونی گولچ با دو پرونده شکایتی مواجه است. باشگاه شریف مولداوی هم که قرار بود مبلغ یکصد هزار دلار از باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایت‌نامه گولچ  بگیرد همین مبلغ را از این باشگاه به اضافه یکصد هزار دلار دیگر به‌عنوان غرامت خواستار شده است.

با توجه به این قضیه باشگاه پرسپولیس غیر از طلب تقریباً 300 هزار دلاری گولچ باید حدود 200 هزار دلار هم به باشگاه پیشین او بدهد، در واقع 500 هزار دلار غرامت بابت بازیکنی که حتی یک بار هم با پیراهن پرسپولیس در بازی رسمی به میدان نرفت.

اقدامی که مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس در قبال جذب آنتونی گولچ انجام داده‌اند دست‌کمی از قرارداد ترکمن‌چای مدیران پیشن باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان ندارد.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود