Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:29:48 GMT

126 کودک خیابانی در استان اردبیل شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۵۳۷

126 کودک خیابانی در استان اردبیل شناسایی شد

اردبیل - ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:126 کودک خیابانی زیر 18 سال امسال در این استان شناسایی شده و زیر چتر حمایت و ساماندهی این اداره کل قرار گرفته است.

بهزاد ستاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کودکان خیابانی از خدمات مددکاری، حرفه آموزی، سوادآموزی و مهارت زندگی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد:امسال 709 مورد خدمات مددکاری ،539مورد مشاوره زندگی ،14مورد حرفه آموزی ، پنج مورد اشتغالزایی ،103 مورد اردوهای فرهنگی برای این کودکان ارایه و یک میلیارد و 850 میلیون ریال کمک مالی بلاعوض نیز به آنها پرداخت شده است.
ستاری معرفی 25 کودک خیابانی به آموزش و پرورش برای تحصیل ، صدور 17 مورد دفترچه درمانی، معرفی 9کودک برای دریافت وام اشتغال، درمان رایگان به پنج کودک، تامین پزشک و پرستا ر مورد نیاز در مراکز نگهداری کودکان خیابانی و ایجاد 53 کارگاه آموزشی جهت ارتقای آگاهی کودکان و خانواده هایشان را از جمله خدمات ارایه شده در 9 ماهه سال جاری عنوان کرد و گفت: دستگاههای اجرایی در ساماندهی کودکان خیابانی همکاری خوبی با بهریستی دارند.
وی افزایش مشارکت همگانی در ساماندهی کودکان خیابانی را خواستار شد و افزود: همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید در ساماندهی این کودکان مشارکت کنند تا بتوانیم جلوی آسیب های اجتماعی ناشی از آن را بگیریم .
ستاری عامل اصلی افزایش کودکان خیابانی را مشکلات مالی خانواده ها عنوان کرد و افزود: رسانه ها با تولید برنامه ها و تهیه گزارش ها می توانند برای جلب مشارکت همگانی در ساماندهی کودکان خیابانی کمک کنند.
در استان اردبیل 199 کودک خیابانی شناسنامه دار وجود دارد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟