Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ هوشنگ بازوند روز شنبه به همراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور از آخرین روند پیشرفت پروژه راه آهن غرب بازدید و در جریان آخرین روند کار قرار گرفت.
وی در این بازدید خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه راه آهن شد و افزود: این پروژه جزو مطالبات اصلی مردم و فعالان شبکه های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازوند یادآوری کرد: در روز دوم وقوع زلزله 7.3 ریشتری زمانی که رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده سفر کرد، راجع به پروژه راه آهن نیز با ایشان صحبت کردم و آقای روحانی نیز به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که پروژه راه آهن کرمانشاه هرچه سریعتر باید افتتاح شود.
استاندار کرمانشاه گفت: بنا بر تاکید رئیس جمهوری، شایسته است مسئولان وزارت راه و شهرسازی سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه راه آهن و اعلام زمان نهایی افتتاح آن اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم از نیروهای بومی در همه بخش ها و سطوح این پروژه استفاده شود.
خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به پایان رسیده و کار در مراحل فنی قرار دارد که انشاالله به زودی به اتمام می رسد.
خط آهن که از سمت ملایر در استان همدان به کرمانشاه می آید 176 کیلومتر طول دارد و تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود

نخستین رصدخانه دانش‌آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است در شهرک شهید محلاتی آماده افتتاح می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی صباغ؛ شهردار منطقه یک با همراهی جمعی از معاونین و مدیران منطقه به مناسبت روز معلم در دیدار با تعدادی از معلمان در مجتمع فرهنگی، آموزشی شهید محلاتی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبیین مقام والای معلم اظهار کرد: معلمان پرورش‌دهنده آینده‌سازان و نسل جوان کشور هستند و در تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

صباغ همچنین با حضور در اولین رصدخانه دانش آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که با همکاری شهرداری منطقه یک، دانش آموزان مدرسه امام هادی و مجتمع فرهنگی ، آموزشی شهید محلاتی و...احداث شده است  بازدید کرد و این مجموعه را که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است را یکی از مراکز خوب علمی شهرک شهید محلاتی دانست که پس از تجهیز در اختیار دانش‌آموزان استعداد‌یابی شده قرار خواهد گرفت و مهارت‌های هوافضا و نجوم را در آنها ارتقا خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • بازدید تعدادی ازمعتمدان وریش سفیدان ازطرحهای بزرگراهی درسیستان وبلوچستان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی