Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:02:28 GMT

نمایندگان محترم شما شنیدید؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۲۰۴

نمایندگان محترم شما شنیدید؟

روزنامه خراسان شمالی روزیکشنبه در شماره 2595 خود در یادداشتی به حادثه های جاده بجنورد-جنگل گلستان پرداخته و از بالا بودن سانحه ها در این محور انتقاد کرده است.

به گزارش ایرنا در این یادداشت که به قلم ولی زاده، سردبیر روزنامه آمده است:
جاده مرگ پاییز خونینی را در پیش گرفته است. متاسفانه این جاده در کمتر از 20 روز بار دیگر 5 قربانی را از یک خانواده گرفت و پاییز زرد، رنگ خون گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می رسد وزیر محترم راه و شهرسازی نباید از شرایط مرگبار این محور به خوبی مطلع باشد و گرنه به هیچ عنوان این چنین شرایطی را تحمل نمی کرد.
جناب آخوندی متاسفانه تعداد قربانیان جاده مرگ امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و از ابتدای سال تا امروز 53 قربانی گرفته است و هر روز به جای خبر رسیدن اعتبار از این محور خبر مرگ می رسد. به عبارت دیگر کارگاه های جاده سازی تعطیل یا نیمه تعطیل است ولی حوادث فعالِ فعال است.
اوایل همین ماه بود که خبر حادثه مرگبار 3 نفر در این محور را رسانه ها منتشر کردند و امروز بار دیگر این حادثه تکرار شد. به نظر می رسد که وزارت خانه نباید از این همه اخبار مرگبار خبر داشته باشد و بی توجه از کنار آن ها بگذرد بالاخره دلیل این که کریدور شمال-جنوب این چنین مظلوم واقع شده چیست؟ این محور فقط امسال 53 قربانی داشته است. آیا این همه قربانی طبیعی است.
جالب است برخی به جای این که جذب اعتبار برای راه سازی در این محور کنند و از این همه قربانی و حادثه ناراحت باشند مرتب ناراحت می شوند که چرا اخبار این محور پیگیری می شود یا این که چرا با عنوان جاده مرگ از  این محور یاد می شود.
شما بگویید برای محوری که 53 قربانی امسال گرفته چه عنوانی جز قتلگاه می توان انتخاب کرد. البته این توقع از نمایندگان محترم استان وجود دارد که این محور را مورد توجه قرار دهند و حق مردم را پیگیری کنند. در گذشته برخی  نمایندگان حق خواهی مردم را از تریبون مجلس به گوش وزرا می رساندند و برخی از اعتبارات این محور مدیون همان حق خواهی هاست ولی نمایندگان فعلی هنوز خبری در این خصوص به رسانه ها نداده اند و خبری از پیگیری آن ها به رسانه ها نرسیده است . مردم حق دارند بدانند که تلاش نمایندگان محترم در این خصوص چه بوده است و بهارستان برای محور بجنورد-گلستان چه اقدامی کرده است.
قطعا نمایندگان مردم در این خصوص بی تفاوت نمانده اند ولی به نظر می رسد نتوانسته اند اقدام کارسازی را هنوز به کارنامه خود اضافه کنند. البته استاندار در این خصوص خبرهای خوبی داشت ولی چه زمانی بناست آن خبرها آفتابی شود معلوم نیست. جان سخن این که به نظر می رسد وقت آن رسیده است نمایندگان محترم مجلس آستین همت بالا بزنند و اخبار این محور را به گوش وزارت خانه برسانند. قطعا رساندن خبر مرگ 53 قربانی فقط در سال جاری به خمودگی و خاموشی کارگاه های راه سازی  در این محور خاتمه خواهد داد. مرگ دسته جمعی یک خانواده 5 نفره در این محور جان گداز بود و می طلبد اهالی بهارستان حق نمایندگی را پر رنگ‌تر  ادا کنند. باشد که چنین باشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس