Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛معاونت سیما برنامه های مختلفی را برای هفته وحدت  تدارک دیده بود . سیما در این هفته برنامه شبانگاهی خود تحت عنوان گجه لر را به این مناسبت اختصاص داده بود . بعلاوه معاونت سیما در سایر برنامه های روتین خود از جمله برنامه خانواده با عنوان آلاچیق ، برنامه سلام زنجان نیز به این مناسبت به صورت ویژه پرداخت نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر برنامه های سیما نیز هر یک به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت نمودند .در مجموع سیما بیش از 890 دقیقه با موضوع هفته وحدت ، برنامه تولید ، تأمین و پخش نمود .

معاونت صدا هم بیش از 2 و350دقیقه برنامه در هفته وحدت تولید ، تأمین و پخش نمود . رادیوی استانی نیز غالب برنامه به خصوص برنامه های پرشنونده خود از قبیل آخشاملار، آوای وصل، آی ایشیقیندا، ایشیقلی یول، جوان زنجانی، یاشایش  را به موضوع هفته وحدت اختصاص داده بود . علاوه براین معاونت ویژه برنامه هایی مانند نسیم وحدت و رسول امین را نیز برای روز عید برنامه ریزی کرده و با مراکز مثل خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز ارتباط های زنده ای را برقرار کرد .

معاونت خبر هم در کنار سایر معاونتهای تولیدی با تولید بیش از 280 دقیقه گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی ، به موضوع این هفته پرداخت نمود.

انتهای پیام/ر

برنامه های هفته وحدت شبکه اشراق  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد