Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در پایان معاملات هفته منتهی ۱۴ آذر ماه ۹۶، شاخص کل با ۶۰ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۹۱۰۹۲ واحد رسید.
بر اساس آمارهای بورس تهران؛ شاخص بازار اول با ۲۱۲ واحد  کاهش به رقم ۶۴۷۴۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۷۷ واحد افزایش عدد ۱۹۳۸۵۹ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۳۲۶/۰ درصد  کاهش و ۵۶/۰ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنین در چهار روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۹۵۶۸ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته اول آذرماه ۱۱.۳ درصد کاهش یافته است.
در ضمن تعداد ۳۶۷۴ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۲۳۹ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۳۰ درصد و ۱۸ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.
 
بر پایه این گزارش، در هفته ای که گذشت، در بازار بدهی تعداد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار برگه به ارزش ۲۸۰۸ میلیارد ریال معامله شد که به ترتیب ۲۸۲ و ۲۹۶ درصد افزایش را نشان می دهد.
این درحالی است که تعداد ۲۷ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۷۹ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۵۴ و۵۱ درصد افزایش نسبت به هفته اول آذر ماه همراه شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر