Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ایزی‌پایپ گفت:این ما بودیم که توانستیم از کیان کشتی ایران دفاع کنیم و اجازه ندهیم جام قهرمانی به آمریکا برود.

محسن کاوه درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌‌های جهان گفت: «ما طبق برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، سعی کردیم تا از همان ابتدا به گونه‌ای کشتی‌گیران‌مان را روی تشک بفرستیم که بتوانند تا فینال در جریان رقابت‌ها باشند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در فینال تلاش کردیم تا با آمادگی روانی مناسبی بچه‌ها را روی تشک بفرستیم تا جام از ایران خارج نشود که با همت کشتی‌گیران‌مان اجام در ایران ماند.»

وی ادامه داد: «رقابت‌های امسال جام باشگاه‌های جهان با جذابیت خاصی برای هواداران کشتی همراه بود. حضور 3 تیم از کشورمان باعث جذب بیشتر علاقه‌مندان و بالا رفتن حس رقابت میان کشتی‌گیران داخلی شده بود. خوشبختانه این ما بودیم که توانستیم از کیان کشتی ایران دفاع کنیم و اجازه ندهیم جام قهرمانی به آمریکا برود. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم یکایک نفرات حتی آنهایی که بازنده شدند، حداکثر سعی خود را کردند تا به نتیجه خوبی برسند ولی این اتفاق نیفتاد که امیدوارم در آینده بتوانند با برطرف کردن نقاط ضعف‌شان بیشتر در خدمت کشتی ایران باشند.»

سرمربی تیم ایزی‌پایپ کاشان درباره ناکامی علیرضا کریمی مقابل دیوید تیلور آمریکایی بیان داشت: «سطح انتظارات از کریمی بالا رفته بود و او هم تلاش کرد تا نشان دهد کشتی‌بلد است ولی پس از رقابت‌های کشتی امیدهای جهان و اتفاقی که برای کریمی رخ داده بود، او بیشتر در مراسم‌ها و جلسات مختلف حضور داشت و کمتر فرصت می‌‌کرد که در کنار تیم تمریناتش را دنبال کند. فاصله‌ای که در میان تمرینات کریمی ایجاد شد عامل باخت او به تیلور بود وگرنه کریمی کشتی‌گیری نبود که نتیجه را به حریف آمریکایی‌اش واگذار کند.»

وی درباره باخت رضا افضلی و بایتسایف با امتیاز ضربه فنی که باعث شدند کشتی آخر برای گنو پتریاشویلی سخت شود، تصریح کرد: «افضلی از لحاظ تجربه باید خود را بیش از این‌ها آماده کند ولی لازم است بدانیم حریف او در فینال که توانست با امتیاز ضربه فنی برنده شود، کایل داک حریف تمرینی جردن باروز بود. او به معنای واقعی کلمه چم و خم کشتی‌ را می‌دانست و برای همین توانست برد خوبی برای تیم تایتان مرکوری کسب کند.»

کاوه ادامه داد: «درباره باخت ولادیسلاو بایتسایف هم کاملا مشخص بود که کایل اسنایدر کشتی‌گیر برنده وزن 97 کیلوگرم است. باید قبول کنیم که او یکی از بهترین‌های دنیاست اگر چه ما هم انتظار نداشتیم که بایتسایف نماینده ما در این بازی با امتیاز ضربه فنی شود. البته ما در وزن 74 کیلوگرم تصورمان این بود که حسین الیاسی می‌تواند برنده از تشک بیرون بیاید ولی او در چند ثانیه پایانی بی‌تجربگی کرد تا کارمان سخت شود. خوشحالیم که پتریاشویلی توانست به‌رغم مصدومیتی که از ناحیه دنده داشت، برابر گویازدوفسکی برنده شود و قهرمانی را برای نماینده ایران حفظ کند.»

وی درباره اعتراض به موقعی که در وزن 92 کیلوگرم برای حسین شهبازی انجام داد و نگذاشت او به جای 2 امتیاز یک امتیاز بگیرد، تاکید کرد: «جدایی از آنکه کشتی در دقیقه آخر خود قرار داشت و اختلاف امتیاز باعث می‌شد تا او شانس بیشتری برای برتری پیدا کند، نمی‌شد از امتیازی که کاملا درست بود، گذشت.خوشبختانه هیات ژوری به درستی تشخیص داد که فن 2 امتیازی بوده و نظر داور وسط و رئیس تشک که یک امتیازی بود را نپذیرفت.»

سرمربی ایزی پایپ خاطرنشان کرد:‌ «باید از رضا اطری، ولادمیر خینچیگاشویلی، فرزاد عموزاده و محمد نادری هم تشکر کنیم که در 4 وزن نخست 4 پیروزی به ارمغان آوردند و پایه‌های برتری ما را برابر حریف آمریکایی مستحکم کردند. امیدوارم که در سال‌های آینده هم جام قهرمانی باشگاه‌های جهان در کشتی‌‌‌های آزاد و فرنگی به تیم‌های ایرانی اختصاص یابد.»

کاوه درباره اینکه ایران چگونه می‌تواند در میادین بین‌المللی در سطح ملی عناوین قهرمانی را بیشتر به چنگ آورد، بیان کرد: «نیاز اصلی موفقیت کشتی برنامه‌ریزی و اجرای صحیح آن است. بچه‌های ما توانایی فنی بالایی دارند ولی باید کارهای مثبتی که در گذشته انجام نشده را عملی کنیم تا مدال‌ها را به دیگر کشورها ندهیم. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا پشتوانه مناسبی در تمامی رده‌های سنی داشته باشیم تا تیم ملی بزرگسالان هم به خوبی تغذیه شود و تنها با انجام استراتژی درست است که می‌توان در معتبرترین مسابقات هم مدال‌ها را بر گردن نمایندگان ایران دید.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد