Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران از قهرمانی زود هنگام تیم ایران در رقابت های بخش مردان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین ایران، علی اصغر رواسی، با اعلام این خبر گفت: اگرچه یک روز به پایان مسابقات باقی مانده و هنوز یک نماینده ایران به روی تخته نرفته است، اما تیم ملی کشورمان در بخش مردان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رواسی افزود: کشورهای دیگر در بخش بانوان نیز نماینده دارند و ایران با وجود اینکه از این امتیاز برخوردار نیست اما در بخش مردان عملکرد خوبی داشت و به مقام قهرمانی رقابت های جهانی مکزیک دست یافت.
چین با مجموع 11 مدال ( 5 طلا، 4 نقره، 2 برنز) همچنان صدر نشین است که از این میان 4 نشان طلا، 3 نقره و یک برنز سهم بانوان این کشور از این مسابقات تا این لحظه بوده و در بخش مردان نیز تیم چین به یک طلا، یک نقره و یک برنز دست یافته و بر این اساس تیم ملی ایران با 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز در بخش مردان، صدر نشین این مسابقات شد.
در هفتمین و آخرین روزاین مسابقات صمد عباسی، آخرین نماینده کشورمان از ساعت 23 امشب به وقت تهران در رقابت های دسته 65 کیلوگرم با حریفان خود روبرو می شود.
انتشار: علی حبیبی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در همدان برگزار شد که استان خوزستان در هر دو رده سنی موفق به کسب مدال شد.



به گزارش صدای ایران از ایسنا، در رده سنی نوجوانان، مبینا حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم به ۳ مدال نقره دست پیدا کرد، سمانه موسویان در دسته ۷۱ کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و هستی اسدپور در دسته ۸۱+ کیلوگرم صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شد.



همچنین در رده سنی جوانان، آنا مرادی در دسته ۴۵ کیلوگرم به ۳ نشان طلا رسید و مونا نژادنیلی موفق به کسب ۳ مدال نقره شد.


دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور