Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های هفته سوم تا پنجم از مرحله رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان "جام خلیج فارس"، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (20 آذرماه) با حضور 10 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق، لوازم خانگی کن در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار هفته سوم پاس قوامین و ملوان نداجا به مصاف یکدیگر می‌روند، کلینیک بهبد کرج رده چهارمی رو در روی هیات تکواندو شمال‌شرق قرار می‌گیرد، تعاونی انقلاب شهریار باید با یاسین پیشرو قم پیکار کند و پالایش نفت آبادان که در رده سوم قرار دارد برابر لوازم ورزشی کوروش صف آرایی می‌کند. شهرداری ورامین نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته چهارم:
تیم پاس قوامین – تیم پالایش نفت آبادان
تیم کلینیک بهبد کرج – تیم تعاونی انقلاب شهریار
تیم هیات تکواندو شمال شرق – تیم شهرداری ورامین
تیم لوازم خانگی کن – تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم ملوان نداجا (استراحت)

برنامه رقابت‌های هفته پنجم:
تیم تعاونی انقلاب شهریار – تیم شهرداری ورامین
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم هیات تکواندو شمال شرق – تیم ملوان نداجا
تیم لوازم خانگی کن – تیم پالایش نفت آبادان
تیم پاس قوامین (استراحت)

همچنین با توجه به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی حضور دارند دیدارهای این تیم با تیم‌های لوازم خانگی کن، یاسین پیشرو قم و کلینیک بهبد کرج معوقه اعلام شد.

گفتنی است، تا پایان هفته دوم مسابقات جام خلیج فارس، تیم لوازم خانگی کن که دو دیدار معوقه خود در هفته اول و دوم را با پیروزی پشت سر گذاشت با 6 امتیاز و تفاضل 12 صدرنشین شد، تیم شهرداری ورامین با 6 امتیاز و تفاضل 8 در رده دوم جای گرفت و تیم پالایش نفت آبادان نیز با 3 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

602

فدراسیون تکواندو ایران لیگ مردان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران