Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد که در صورت نقض حریم هوایی کشورش توسط جنگنده های آمریکایی بدون هیچ ملاحظه ای آنها را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اکسپرس نیوز، «سهیل امان» فرمانده نیروی هوایی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که جنگنده های آمریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حمله تروریستی به پایگاه «کامره» تلخ‌ترین اتفاق تاریخ نیروی هوایی پاکستان بود، ولی ما با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از قبل کردیم.

امان افزود: امنیتی را که کشورهای فراوانی از تامین آن عاجز شدند ما به تنهایی برای کشور خود به ارمغان آوردیم و این سخنی است که دشمنان ما حتی هند نیز به آن اعتراف کرده اند.

وی با تاکید بر استفاده نیروی هوایی پاکستان از جوانان بومی گفت: برای تعمیر جنگنده هایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی ۲۸۷ میلیون دلار پول مطالبه کردند ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تنها ۲۵ میلیون دلار آنها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

سهیل امان با حساس خواندن اوضاع منطقه، اظهار داشت: کشورها باید با تکیه بر ظرفیت‌های خود به صورت جدی علیه تروریسم اقدام کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را به مردم خود هدیه کنند.

لازم به ذکر است که تنش‌ها میان اسلام آباد- واشنگتن پس از اتهامات ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به پاکستان هنگام اعلام استراتژی خود برای افغانستان و کشورهای جنوب آسیا آغاز شده و طی ماه‌های اخیر شدت گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس

به گزارش خبرنگار مهر، شماری از دانشجویان دانشگاه اردو پاکستان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین که در روزهای اخیر به شدت از سوی پلیس آمریکا سرکوب شده اند، تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه اردو کراچی پاکستان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه در محوطه این دانشگاه حضور پیدا کرده و با به دست گرفتن پلاکاردهایی سرکوب دانشجویان آمریکایی را محکوم کردند.

دانشجویان پاکستانی همچنین خواستار پایان جنگ غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه شدند.

کد خبر 6094012 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟