Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه سپاهان همچنان به اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادرفنی این تیم اصرار دارد و زلاتکو کرانچار با خواسته مدیریت باشگاه مخالف است.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، مسئولان باشگاه سپاهان درپی نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر به اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی این تیم اصرار دارند تا کرانچار با شناخت بیشتری تیم را هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات سپاهان با این خواسته باشگاه موافقت نکرده و مقاومت وی همچنان ادامه دارد.

قنبری و ابراهیم زاده دو مربی سابق سپاهان و همچنین محمد تقوی گزینه های پیشنهادی باشگاه برای اضافه شدن به کادر فنی هستند.  قنبری مدت ها پیش و ابراهیم زاده اخیرا به کرانچار معرفی شده اند و محمد تقوی هم یکی از گزینه هایی است که باشگاه روی او نظر مساعد دارد.

کرانچار که از برکناری مربیان خارجی و جانشینی دستیاران ایرانی به جای آنها اطلاعاتی کسب کرده با این خواسته باشگاه موافقت نکرده است.

تلاش های مدیریت باشگاه سپاهان همچنان ادامه دارد و محمد تقوی هم به یکی از گزینه های دستیاری کرانچار تبدیل شده و به سرمربی تیم معرفی شده است.

سپاهان در نقل و انتقالات در تلاش برای خالی کردن لیست است و جذب دو بازیکن توسط این تیم قطعی خواهد بود.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی