Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «میراث دوست داشتنی» ویژه مقطع ابتدایی به همت کانون میراث پژوهان کوچک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کودکان باید یکی از آثار ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو را انتخاب و آن را نقاشی کنند. آثار برگزیده در قالب کتابی با عنوان «میراث دوست‌داشتنی» چاپ و منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکان مقطع ابتدایی، یعنی گروه سنی ۶ تا ۱۱ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. بیشتر میراث ناملموس مد نظر این مسابقه است.

نقاشی‌ کودکان باید کاملاً واضح و در کاغذ آ چهار ترسیم شوند. نام و نام خانوادگی، سن و نام شهر باید  در سمت چپ و قسمت پایین نقاشی‌ها نوشته شود.

سایر مشخصات شامل تاریخ تولد، شماره تماس، مقطع تحصیل در دورۀ ابتدایی و نشانی دقیق پستی باید  به صورت جداگانه در فایل word  تایپ شده و ارسال شود.

شرکت کنندگان باید فایل zip شده اسکن نقاشی با فرمت jpg  را به همراه فایل word  به  نشانی تلگرام SamaneAghaei@ ارسال کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۶۰۲۴۴۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»

اسماعیلی در جدیدترین توئیت خود با اشاره به پویش حافظ‌ شو نوشت: به عنوان وزیر فرهنگ، اولین دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را برای شرکت در این پویش اعلام می‌کنم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- در جدیدترین توئیت خود نوشت:

تا جان جامعه با کلام‌الله مجید آمیخته نشود، قابلیت‌های وجود انسان‌ها عیان نمی‌گردد و با این باور در نمایشگاه قرآن که همزمان با سال نو است، پویش ملی حافظ‌شو را طراحی کردیم.

به عنوان وزیر فرهنگ، اولین دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را برای شرکت در این پویش اعلام می‌کنم.

حفظ ۱۴ سوره کوتاه آخر قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان و سوره واقعه برای جوانان بالای ۱۴ سال پیشنهاد شده است.

ساکنان تهران به صورت حضوری و دیگر شهروندانی که به دلیل ماه مبارک رمضان امکان حضور ندارند، به صورت مجازی می‌توانند در پویش حافظ‌ شو شرکت کنند.

اهدا روزانه ۱۱۴ جایزه به قید قرعه از اول تا چهاردهم فروردین به شرکت‌کنندگان در پویش ملی حافظ‌ شو و برگزاری جشن‌های قرآنی در نمایشگاه امسال، گامی برای شناسایی استعدادهای درخشان در میان کودکان و نوجوانان است که هر یک از آن‌ها، سرمایه بزرگِ جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمید استیلی و دوست همیشگی اش در کنار مردم سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد!
  • دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد
  • حرکت کاروان استقبال از نوروز۱۴۰۳/آغاز برنامه‌های نوروزی باعنوان «تهران دوست داشتنی»
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» برای نوروز ۱۴۰۳ +تیزر برنامه
  • «ایران دوست داشتنی» تلویزیون از امشب ویژه و زنده می‌شود