Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در نخستین نشست میز کشوری محصولات شوینده در قزوین افزود: با توجه به اینکه 45 درصد محصولات شوینده کشور در استان تولید می شود، قزوین باید نقش تعیین کننده در ابعاد مختلف مربوط به این بخش داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم تقویت صادرات محصولات شوینده از قزوین به خارج، گفت: سهم استان و کشور از صادرات این بخش کم است که باید برای رفع این مشکل ابتدا آسیب شناسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: مشکلات مربوط به کیفیت، تنوع و شناسایی بازارهای مصرف از دلایل کم بودن میزان صادرات شوینده های قزوین است که باید این موارد را در میز کشوری شوینده ها مورد رسیدگی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه میز شوینده ها می تواند در حل مشکل تولیدکنندگان این بخش بسیار موثر واقع شود،اضافه کرد: بازار 80 میلیونی کشور نیازهای بسیار زیادی دارد و این تشکل که از سوی تولیدکنندگان سراسر کشور تشکیل شده باید به دنبال راهکارهای مختلف در رونق این بخش باشد.
وی بر تقویت بانک توسعه صادرات برای حمایت بیشتر این بانک از صادرکنندگان تاکید کرد و گفت: تنها بخش اندکی از صادرکنندگان قزوینی در بانک توسعه صادرات استان حساب بانکی دارند و این یک ضعف است.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد و به عنوان یکی از پنج قطب مهم صنعتی کشور محسوب می شود.
استان قزوین رتبه نخست تولید محصولات شوینده در کشور را به خود اختصاص داده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها