Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا - رئیس پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران بزرگ،از وقوع چندفقره سرقت از بیمارستان های سطح شهر تهران توسط زوج سارق خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ،سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند با اعلام این خبر افزود:درچهاردهم آبان ماه امسال،از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت از بیمارستان به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد که با حضور مأمورین، یکی از پرسنل زن بیمارستان به مأمورین اعلام داشت که یک میلیون تومان وجه نقد، طلا و عابربانک از کمد شخصی اش در در طبقه هشتم بیمارستان سرقت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود :کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با مراجعه به بیمارستان محل سرقت ، به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و در بررسی تصاویر بدست آمده موفق به شناسایی یک آقا و خانم حدودا 40 و 35 ساله شدند که در پوشش بیمار و بستری شدن در بیمارستان به طبقه هشتم بیمارستان رفته و در آنجا سارق زن با ورود به قسمت ویژه پرسنل خانم اقدام به سرقت کیف دستی مالباخته کرده است .
سرهنگ یوسف وندخاطر نشان کرد:همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده اولیه، شکایت های مشابه دیگری از بیمارستان محدوده شمال تهران به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که بررسی های بعمل آمده در خصوص سرقت انجام شده از آنها و تطبیق تصاویر سارقین در تمامی سرقت ها حکایت از آن داشت که سرقت ها توسط یک آقا و خانم انجام شده است .
وی افزود:در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی خودرو پراید متعلق به سارقین شدندکه با شناسایی خودرو ، ضمن شناسایی آخرین مالک خودرو مشخص شد که خودرو متعلق به یکی از مجرمین به نام 'ابوالفضل است که در ادامه و با توجه به بلامکان بودن ابوالفضل ،مشخصات خودرو متهم بهمراه دستور دستگیری اودر سیستم جامع پلیس ثبت شد .
سرهنگ یوسف وند گفت :سرانجام در سی ام آبان ماه مأمورین کلانتری 115 رازی در حین گشت زنی در منطقه فلاح موفق به شناسایی خودرو متهم شده و قبل از هرگونه اقدام راننده پراید جهت متواری شدن از محل، او را دستگیر و نامبرده پس از دستگیری به همدستی با همسرش در سرقت ها اعتراف نمود که بلافاصله با شناسایی مخفیگاه متهم ، همسرش نیز به عنوان دیگر متهم پرونده دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمین در ادامه تحقیقات به دهها فقره سرقت از بیمارستان سطح شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از محل های سرقت شناسایی و تحقیقات جهت شناسایی سایر محل های ارتکابی سرقت در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد