Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه این دانشگاه به جایگاه ۱۲۸ جهانی، در آخرین به‌ روزرسانی پایگاه استنادی ای اس آی تامسون رویترز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر گفت: تعداد مقالات دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه Clarivate Analytics (Web of Science) از مرز ۶۰ هزار مقاله گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشگاه در حال حاضر دارای ۶۰ هزار و ۵۱۱ مقاله ثبت ‌شده در این پایگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: براساس آخرین به روزرسانی جایگاه این دانشگاه در پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز Essential Science Indicators (ESI) به جایگاه ۱۲۸ جهانی رسیده است.

رهبر عنوان کرد: براساس این گزارش آمار آخرین مقالات دانشگاه آزاد اسلامی ۴۱ هزار و ۴۸ مقاله است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رشد کمی مقالات دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه Clarivate Analytics (Web of Science)، نه تنها شاهد رشد ثبت مقاله‌های علمی در این پایگاه استنادی هستیم بلکه در کنار آن متوسط ارجاعات به مقاله‌های ثبت‌شده نیز افزایش پیدا کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی