Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- مدیر مجتمع تولیدی ندامتگاه قزلحصار گفت: اشتغال مددجویان درکارگاه های تولیدی این ندامتگاه 30 درصد افزایش یافته است.

بهزاد مقیمی روز شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: بر اساس تعهدات انجام شده با نیروی مسلح ارتش جمهوری اسلامی برای سومین سال متوالی قرارداد دوخت البسه و اورکت نظامی به مددجویان ندامتگاه قزلحصار واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با اشتغال مددجویان ضمن پر نمودن اوقات فراغت در حرکت دادن چرخه تولید کشور سهم بسزایی خواهند داشت.
مقیمی افزود:با اشتغال 300 نفر به کارگاه یک هزار نفری مددجویان شاغل قسمت های برش، دوخت و بسته بندی در واحد خیاطی، مددجویان را در امرار معاش خود و خانواده هایشان یاری خواهیم کرد.
وی گفت : با انعقاد قرارداد تعداد 42 هزار البسه سازمانی ویژه نیروهای مسلح در کنار تولیدات مصنوعات فلزی ، پوشاک ، چوب و کفش برای ایجاد شغل مددجویان تلاش شده تا آسیب های ناشی از حبس را در آنان به حداقل ممکن برسانیم.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند