Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@21:44:08 GMT

اعتراض رسمی باشگاه پدیده به حکم قطعی فیفا!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۶۸۶

اعتراض رسمی باشگاه پدیده به حکم قطعی فیفا!

بعد از نامه فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه پدیده مبنی بر کسر 6امتیاز از تیم مشهدی در لیگ برتر به دلیل شکایت زوران کنزوویچ مسئولان این باشگاه بلافاصله اقدامات لازم را برای اعتراض به حکم فیفا آغاز کردند. 

البته حکم ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران قطعی و غیرقابل برگشت است اما مسئولان باشگاه پدیده معتقد هستند این پرونده به شکلی مشکوک پیش رفته و در حالی که طی دو سال اخیر حتی یک نامه مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکن مذکور به باشگاه پدیده ارسال نشده اما به یکباره روز گذشته نامه‌ کسر 6 امتیاز به فدراسیون ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پدیده معتقدند در روند این پرونده ابهاماتی وجود دارد و به همین دلیل تمامی مدارک و مستندات خود را امروز به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برده و در این نشست نیز توضیحات لازم را رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کردند. ظاهرا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و مستنداتی که مسئولان پدیده ارائه کرده‌اند مهدی تاج از افراد مربوطه در فدراسیون خواسته تا اعتراض باشگاه پدیده را به فیفا ارسال کنند. 

یکی دیگر از ابهامات بوجود آمده در کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده به خاطر شکایت کنزوویچ این است که این بازیکن 50 درصد مطالبات خود را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و بعد از آن اقدامات خود را نه از طریق وکیل و نه از طریق نامه‌نگاری به گوش فدراسیون و باشگاه پدیده نرسانده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات