Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:39:56 GMT

عوامل آتش زدن درب مسجد در مشهد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۶۶۸۹

ساعت 24-معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، از دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد در مشهد خبر داد.

قاضی حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، ضمن عرض تبریک ایام پر برکت میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع) از دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد در مشهد خبر داد.


وی با اشاره به همکاری نهادهای نظامی و انتظامی در این عملیات، گفت: روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر کرده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه‌دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجوی مشهد الرضا(ع) شده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان محترم مرکز استان نسبت به این موضوع، اقداماتی انجام پذیرفت.

وی با تاکید بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)در این عملیات، گفت: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مومن مشهد مقدس را به دنبال داشت، سبب گردید تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

سربازان گمنام آقا امام زمان(عج)، با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق، دستگیر کنند. نهادهای امنیتی و انتظامی، مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی شود.
 سیمرغ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند