Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان دقایقی پیش در میان استقبال ورزش دوستان ایلامی وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم استان ایلام به فرودگاه شهدای ایلام ایلام آمده اند تا به فرزند برومند خود که برای نخستین بار توانست نام ایلام را در بلندای رقابت های جهانی به اهتزار درآورد، تبریک گفته و افتخار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرودگاه شهدای ایلام از ساعتی قبل در انتظار قهرمانی بود که توانست بر فولاد سرد غلبه کرد و نشان دهد ایلام و ایلامی در صورت حمایت می تواند رفیع ترین قله های افتخار را فتح کند، علی هاشمی نمونه ای از این جوانان این استان است که در اوج محرومیت و نبود امکانات توانست با غیرت مثال زدنی سکوی قهرمانی جهان را از آن خود کند.

 

تعداد زیادی از مدیران کشوری و فرماندهان لشگری در این مراسم حضور پیدا کردند و حتی استاندار ایلام نیز پرواز خود را تغییر داد تا در هواپیما بتواند از نخستین کسانی باشد که به این جوان ایلامی تبریک بگوید.

 

علی هاشمی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در آناهیم آمریکا توانست در یک ضرب وزنه ۱۸۳ کیلوگرمی را مهار و مدال طلای یک ضرب دستهٔ ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

وی در حرکت دو ضرب  نیز با رکورد ۲۲۱ کیلوگرم نشان برنز حرکت دو ضرب کسب کرد ولی در مجموع  با رکورد ۴۰۴ کیلوگرم طلای مجموع را از آن خود کرد.

 

هاشمی هنگام اهدای مدال نیز حاضر نشد به خانم مسئول مسابقات دست داده و از این نظر نیز توانست فرهنگ و ارزش های ایرانی اسلامی را بخوبی به نمایش بگذارد.

 

پایان پیام/493

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد