Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش ترامپ بازنده‌ای جز نتانیاهو نخواهد داشت و قطعا آن رژیم پلید در خشم مسلمانان سوزانده خواهد شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیانیه قرارگاه شهید زین الدین و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم به مناسبت انتقال پایتخت رژیم صیونیستی به بیت المقدس صادر شد که متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بسم الله الرحمان الرحیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است  جبهه مقاومت با تاسی از آیه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم موفق شد بینی آمریکا و ایادی جنایتکارش را در منطقه به خاک بمالد و داعش را که ولد نامشروع استکبار جهانی بود، به ورطه نابودی بکشاند و فتنه عظیم آنها را در راه‌اندازی جنگ های مذهبی در نطفه خفه کند. اکنون که آمریکا تمامی نقشه هایش نقش بر آب شده و در منطقه به زانو در آمده است کمافی السابق در پی راه انداختن فتنه جدید می باشد که باز هم آتش به راه بیندازد. رییس جمهور منفور آمریکا دستور انتقال پایتخت رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی به بیت المقدس را صادر کرده که این امر باعث اظهار خشم و انزجار مسلمانان جهان شده است. قرارگاه شهید زین‌الدین و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم ضمن محکوم کردن شدید این اقدام سخیف رییس جمهور بی خرد آمریکا،اعلام می دارد که جدیدترین فتنه آمریکا این دستور می باشد و بلاشک با انجام این عمل منطقه به آتشی متفاوت تر از قبل گرفتار خواهد شد، آتشی که شاید آقای ترامپ را از امضاء خود پشیمان کند، آتشی که بازنده ای جز نتانیاهو نخواهد داشت و قطعا آن رژیم پلید در خشم مسلمانان سوزانده خواهد شد. به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، به نظر می‌رسد عجله و تلاش مقامات پلید آمریکایی برای انجام نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی و حذف آن از صفحه روزگار در دستور کار قرار گرفته باشد. به صیهونیست ها هشدار می دهیم که بدانند ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست هاست و اگر بخواهند غلط زیادی کنند، یقین بدانند ساعات پایان آخر عمر خود را سپری می کنند و قطعا درک در انتظار آنها خواهد بود. از آحاد ملت ایران دعوت می نماییم تا با  اتخاذ مواضع هوشمندانه و قاطعانه این اقدام آمریکایی صهیونیستی را محکوم و آمادگی خود را برای مبارزه با صهیونیست ها برای نابودی آن رژیم جلاد و جنایت پیشه، به رخ جهانیان بکشیم. والسلام علیکم و رحمه اللهشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد