Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام در نهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو آغاز و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه دارد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دانش‌آموزان علاقه‌مند به فناوری نانو می‌توانند در نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از امروز ۱۸ آذرماه از طریق سایت اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو nanoclub.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام در المپیاد نانو، به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی) تا روز پانزدهم بهمن ماه انجام می‌شود. المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد.

مرحله اول، در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد. مرحله دوم، در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور ۳۰۰ نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. مرحله سوم، با حضور ۳۰ نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

«انجام آزمایش کاربردی فناوری نانو به همراه انجام تست‌های علمی»، «برگزاری کارگاه‌های عملی سنتز و کاربرد نانومواد در آزمایشگاه»، «برگزاری دوره شبیه‌سازی در فناوری نانو»، «برگزاری بازدیدهای تخصصی و عمومی از مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان نانو»، «آموزش‌های شیوه ارایه، گزارش کار و مقاله‌نویسی علمی»، «برگزاری آزمون کتبی و شفاهی نهایی» بخش‌های اصلی این اردوی علمی هستند.

هزینه شرکت در المپیاد برای ثبت نام انفرادی ۲۵۰ هزار ریال و برای ثبت نام گروهی ۲۰۰ هزار ریال است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در آزمون هستند.

نهادهای آموزش و پرورش اعم از پژوهش‌سرا‌ها و ادارات شهرستان‌ها می‌توانند درخواست کتبی خود مبنی بر ثبت نهاد ترویجی را به باشگاه نانو ارسال کنند و نسبت به ثبت نام گروهی دانش‌آموزان اقدام کنند.

برگزیدگان المپیاد نانو از دوره ششم تا هشتم، مورد حمایت بنیاد نخبگان قرار گرفته‌اند. جزئیات حمایت‌های بنیاد نخبگان از برگزیدگان این المپیاد در خبر زیر ارائه شده است.

همچنین برگزیدگان ادوار مختلف المپیاد نانو می‌توانند در کانون برگزیدگان باشگاه نانو فعالیت کنند. این کانون با هدف ارتقای برگزیدگان تا محقق و فناور برتر شدن در سطح کشور پشتیبان اعضا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند