Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت فقره پرونده قصور پزشکی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان منجر به صدور رأی محکومیت برای پزشکان شده است.

کامروز امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 192 فقره پرونده در واحد کمیسیون پزشکی اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با 204 فقره پرونده 5.8 درصد کاهش داشته است.
امینی بیان کرد: 28 فقره پرونده از مجموع 192 پرونده متشکله در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد با موضوع قصور پزشکی بوده است.
وی عنوان کرد: از این 28 فقره پرونده نیز هفت پرونده منجر به صدور رأی محکومیت برای پزشکان و 21 پرونده نیز موجب صدور رأی تبرئه برای پزشکان شد.
سال گذشته 21 فقره پرونده قصور پزشکی در اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل که از این تعداد 6 پرونده منجر به صدور رأی محکومیت و 15 پرونده نیز موجب صدور رأی تبرئه برای پزشکان شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
7535/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد