Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:58:17 GMT

متلاشی شدن پژو ۲۰۶ مرگ دختر جوان را رقم زد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۹۴۶۲

متلاشی شدن پژو ۲۰۶ مرگ دختر جوان را رقم زد + تصاویر

دختر جوان که سرنشین پژو ۲۰۶ بود، بر اثر تصادف با کامیونت و متلاشی شدن پژو، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 2:45 بامداد روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز به سامانه 125 اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام یزدانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این حادثه، سرنشینان خودروی سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری، مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودروی سواری شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودروی سواری را بریدند و هر سه سرنشین خودروی سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان (خانم نوزده ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر (دو مرد حدوداً بیست و هفت ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)