Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا داورزنی پس از پایان نشست هیات رئیسه سازمان لیگ، گفت: مردم و تماشاگران والیبال ارومیه از سرمایه های والیبال هستند و فدراسیون والیبال در چند سال اخیر به رغم اینکه باشگاه شهرداری ارومیه در برخی مواقع به تعهدات خود عمل نکرده است، برای حضور نماینده این شهر در لیگ برتر همکاری لازم را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز هم جلسه فوق العاده ای با هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار کردیم و دستور اکید برای بررسی همه جانبه حاشیه های ایجاد شده در دیدار این تیم برابر پیکان داده شد تا حقی از نماینده ارومیه از بین نرود.

سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: با توجه به درخواست باشگاه شهرداری ارومیه برای تجدید نظر در رای صادره کمیته انضباطی برای محدویت های بازی بدون تماشاگر و جریمه نقدی، قرار شد این موضوع ها در کمیته تجدید نظر مورد بررسی قرار گیرد.

 داورزنی تاکید کرد: فدراسیون والیبال توجه ویژه و جدی نسبت به مردم فهیم ارومیه دارد و تلاش خواهد کرد که در امر قضاوت و نظارت مسابقات این استان نیز دقت بیشتری بعمل آید و دستورات لازم در این مورد به سازمان لیگ و کمیته داوران داده شده است.

هفته دهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه هشتم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، گنبد، ارومیه و اردکان پیگیری شد.

در سالن غدیر ارومیه تیم های شهرداری این شهر و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه درست پنجم به دلیل خروج تیم ارومیه در اعتراض به رای داوری ناتمام ماند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با حوادثی همراه بود که مهم‌ترین آنها درگیری فیزیکی امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن بود که فیلم آن در تمامی رسانه‌ها منتشر شد و همچنین درگیری لفظی مهدی هاشمی‌نسب با یکی از اعضای نیمکت تیم ذوب‌آهن بود که تصاویر آن منتشر شد.

در همین رابطه امیرحسین روشنک ناظر ویژه این دیدار به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تصاویر برخی اتفاقات به وضوح موجود است. گزارش را به صورت آنلاین صبح امروز به کمیته انضباطی ارسال کردیم. در مورد برخی صحنه‌ها آن قدر مشخص است که چیزی دور از چشم کسی نمانده است. تمامی مواردی که لازم بوده تا به کمیته انضباطی داده شود در اختیار این کمیته قرار گرفت. از قبل مسابقه تا بعد از آن، هر اتفاقی افتاده به کمیته ارسال شده و از اینجا به بعد تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات این دیدار با اعضای کمیته  انضباطی است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر