Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@08:57:53 GMT

عارف: اصلاحات جریان اصیل انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۱۴۹۸

رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: بحران آب می‌تواند به همبستگی ملی ضربه بزند.
به گزارش صدای ایران محمدرضا عارف روز شنبه در آیین گشایش بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری افزود: اعتلای امت و کشورهای اسلامی در وحدت و همگرایی است و اگر همگان می بینند ترامپ به خودش جسارت می دهد، حرکت غیرقانونی درباره قدس انجام دهد که در آن نیز نوعی رو در رویی با جهان اسلام وحود دارد، به دلیل نبود وحدت در جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک هفته وحدت و تاکید امام راحل بر وحدت کشورهای اسلامی تصریح کرد: امید است با وحدت جهان اسلام، ترامپ تو دهنی محکمی از جهان اسلام بخورد و بتوان مسیر اعتدال و پیشرفت کشورهای اسلامی را دنبال کرد
رئیس بنیاد امید ایرانیان، این بنیاد را اتاق فکری برای نظام و کشور دانست و گفت: این بنیاد قرار نیست نقش یک حزب را ایفا کند، بلکه یک گفتمان برای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
وی افزود: برای ۱۰ سال ابتدایی این حزب هرگونه فعالیت حزبی ممنوع شده است و انتظار می رود در ۱۰ سال بعد نیز فعالیت حزبی انجام نشود.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه این بنیاد حضور جدی در انتخابات مختلف است، گفت: این بنیاد برای انتخابات نامزدی معرفی نمی کند بلکه معرفی نامزد بر عهده احزاب است و اولویت بنیاد امید ایرانیان ظرفیت‌سازی برای جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف است.
عارف با تاکید بر اینکه کشور نیازمند احزاب فراگیر است، گفت: تا زمانی که چند حزب فراگیر در کشور تشکیل نشود باید به صورت جبهه‌ای و بین حزبی فعالیت ها انجام شود.
وی توجه به جوانان، شایسته‌سالاری، ظرفیت‌سازی برای بانوان در عرصه‌های مدیریتی، اعتلای ایران اسلامی به عنوان هدف غایی بنیاد، اخلاق‌مداری در سیاست، خردورزی و عقل گرایی را از رویکردهای این بنیاد است.
عارف، جریان اصلاح‌طلب را جریان اصیل انقلاب و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست.
عارف افزود: نهادسازی و تقویت نهادهای مدنی، بهره‌گیری از نخبگان و ظرفیت سازی برای جوانان و بانوان از برنامه‌های بنیاد امید ایرانیان است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان یکی از مسائل چهارمحال و بختیاری را بحران کم آبی دانست و گفت: این مساله ملی است و اگر نگاه ملی به آب نشود به همبستگی مردم ضربه وارد می کند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد. همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد ذکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد