Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از ابتکار شهردار تهران در خصوص استفاده از پیشنهادات شهروندان و کارکنان شهرداری تهران در قالب طرحی تحت عنوان تشکیل "طرح بذر پیشنهاد" خبر داد.

ایران آنلاین / ابراهیم شیخ افزود: "طرح بذر پیشنهاد" با تدبیر شهردار تهران و به منظور دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات تحول آفرین و خلاقانه‌ای که می‌توانند در رفع چالش‌ها و حل مسائل و مشکلات شهرداری تهران مؤثر باشند، برای نخستین بار در مجموعه مدیریت شهری مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه "طرح بذر پیشنهاد" برای بهره گیری از تجربه، دانش و خلاقیت شهروندانی که به شهر خود و پیشرفت آن علاقه مند هستند از یک سو و نیروی انسانی شهرداری تهران از سوی دیگر پایه گذاری شده است، اظهار کرد: این طرح در راستای شناخت معضلات و برطرف کردن آنها و نیز ارتقای کیفی و کمی خدمات شهرداری تهران و افزایش بهره وری کارکنان این مجموعه برنامه ریزی شده است.

شیخ با بیان اینکه "طرح بذر پیشنهاد" می تواند مرجعی برای دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات اجرایی و عملیاتی افراد شاغل در درون سازمان که مجموعه را به خوبی می شناسند و به صورت مستقیم با مسائل و مشکلات موجود سر و کار دارند باشد، تصریح کرد: همچنین این طرح می تواند محملی برای دریافت موضوعات مورد نظر شهروندانی باشد که در این شهر زندگی می کنند و کاستی ها و کمبودهای شهر خود را می شناسند و چه بسا راه حل هایی برای کاهش نابسامانی های موجود به نظرشان می رسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای مهم مدیریت شهری که در اولویت قرار دارد، جلب مشارکت مؤثر کارکنان شهرداری تهران برای ارتقای کیفی و کمی خدمات ارائه شده و تأمین منابع پایدار برای اداره و توسعه شهر است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه این موضوع، تصمیم داریم اجرای "طرح بذر پیشنهاد" را در گام اول با موضوع تأمین منابع پایدار برای اداره و توسعه شهر آغاز نماییم.

شیخ با بیان اینکه به این منظور از همکاران شهرداری تهران دعوت می کنیم تا پیشنهادات خود را در حوزه مأموریتی خویش تا پایان دی ماه سال جاری از طریق سامانه نظام پیشنهادات شهرداری ارائه نمایند، تصریح کرد: شهروندان علاقه مند نیز می توانند نظرات خود را از طریق سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره تماس ١٨٨٨ و یا دبیرخانه نظام پیشنهادات شهرداری تهران ، مستقر در اداره کل برنامه ریزی و آموزش ،  به مدیریت شهری اعلام نمایند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: به منظور بررسی و رسیدگی به پیشنهادات ارسالی، کارگروه ویژه ای در این معاونت تشکیل گردیده که نظرات دریافتی را از مناظر مختلف از جمله از منظر میزان و قابلیت اجرا و پیاده سازی، به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد داد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران؛ از ارائه دهندگان 110 ایده برتر که از جانب شهروندان و کارکنان شهرداری تهران به این کارگروه ارائه می شود، از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تقدیر به عمل خواهد آمد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد

شهردار منطقه ۱۳تهران ضمن تشریح رویکرد و برنامه‌های این منطقه در سال جاری، از بوستان جنگلی سرخه‌حصار و پایانه شرق تهران به عنوان فرصت‌های آینده شرق تهران نام برد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران، توجه به مشارکت عمومی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای تدبیر مسائل شهر را ۲ رویکرد مهم در شهرداری این منطقه برشمرد و اظهار کرد: در این میان، بافت فرسوده، امکانات رفاهی و تفریحی، بوستان‌های محلی، مناطق مسکونی فشرده در حوالی دوشان تپه و پایانه قدیم مسافربری شرق از جمله موارد دارای اهمیت در سال‌های گذشته بوده است.

وی گفت: در راستای غلبه بر برخی از مشکلات قدیمی و تحقق خدمت به شهروندان، با دستور شهردار تهران و پیگیری های مستمر شهرداری منطقه۱۳، توافق بزرگ دوشان تپه به زودی به نتیجه می رسد و با انجام این توافق، خیابان دماوند به پیروزی می رسد و بسیاری از مشکلات این محدوده در شرق تهران کاهش می یابد.

علی‌احمدی افزود: همچنین پایانه جدید شرق (پردیس مسافری شهر تهران) با دستور شهردار تهران، با محوریت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران و پیگیری‌های مکرر منطقه ۱۳ بعد از وقفه طولانی در تکمیل، در این دوره مدیریت شهری فعال و جهت ارتقای کیفیت حمل و نقل و کاهش ترافیک در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. مجموعه سرخه حصار نیز که در محدوده شهرداری این منطقه قرار دارد، ظرفیت و فضایی مناسب برای شهروندان است و می‌تواند در توسعه گردشگری در شرق پایتخت موثر باشد.

به گفته شهردار منطقه۱۳؛ از مهم‌ترین پروژه‌های غیر مستمر احداثی شهرداری منطقه۱۳ در سال ۱۴۰۳ می‌توان به توسعه فضای تفریحی گردشگری سرخه حصار، احداث سوله چند منظوره شهید دوران، بهسازی معابر اراضی دوشان تپه، احداث رفیوژمیانی خیابان پیروزی، احداث پیاده راه افضلی، احداث اسکان کارگری نواحی دو و سه و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و احداث مرکز فوریت‌های امدادی در بوستان جنگلی سرخه حصار، ادامه بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های اراضی ساصد اشاره کرد.

علی احمدی تصریح کرد: همچنین طرح "من شهردارم" نیز نقش تعیین کننده‌ای در بودجه ۱۴۰۳ منطقه۱۳ دارد که در این راستا ۱۲۸ پروژه در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با مشارکت شهروندان اجرایی می‌شود.  علاوه بر این ۴۰ برنامه مناقصه و کمیسیون نیز در قالب انعقاد قرارداد نواحی و چاپ مناقصه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته، فرصت‌های مستعد رشد در محلات مختلف منطقه شناسایی شده که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سازمان‌های دخیل، سازوکارهای لازم برای جذب سرمایه‌های خرد و کلان فراهم کنیم که در این زمینه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های منطقه۱۳ این نیازها را شناسایی و پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند