Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@17:40:16 GMT

افتخاري: رحمتي جزو خروجي هاي باشگاه نيست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۴۰۰

افتخاري: رحمتي جزو خروجي هاي باشگاه نيست

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه استقلال درباره جدايي رحمتي و حضور او در ليست مازاد، گفت: درباره جدايي رحمتي حرفي نشنيدم و ايشان در ليست خروج نيست و ليست خروج امشب اعلام مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، سيد رضا افتخاري مديرعامل استقلال بعد از جلسه با مديران فدراسيون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: از بازي در کشور ثالث ضرر مالي و معنوي مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ما مي خواهند در تهران بازي کنيم تا بازي تيم را ببينند. ما فصل گذشته نيز از بازي هاي خارج از خانه خسته شديم اما تيم هاي عربستاني در کشورهاي هم مرز بازي کردند. ما امسال نمي خواهيم اجازه دهيم حق و حقوق ما ضايع شود.
وي ادامه داد: به فدراسيون گفتيم همه تلاش خود را انجام دهد و به فدراسيون فوتبال آسيا بگويد قوانين را رعايت کند. قوانين گفته که مسابقات بايد رفت و برگشت برگزار شود. اگر آن ها نتوانند قانون را پياده کنند اتفاقات بدتري رخ مي دهد. نبايد سياست و ورزش را قاطي کنيم. ما با آمريکا مشکل داريم اما تيم کشتي آنها به ايران آمد و نگفتند ايران امن نيست. اگر فدراسيون فوتبال آسيا زير بار نرفت، مجددا تصميم خواهيم گرفت.
افتخاري با رد اين موضوع که لابي عربستان قوي تر از ايران است، عنوان کرد: فصل گذشته اولين فصلي بود که ما در اين شرايط قرار گرفتيم اما حالا هوشيار شديم و زير بار حرف زور نمي رويم. هر کشوري کار خود را انجام مي دهد و نظر من اين است که برخلاف چيزي که آنها مي گويند، نفوذ ما در دنيا بيشتر از عربستان است و اگر غير از اين بود، همه به نفع ما راي نمي دادند اما قبول کردند که صحبت آنها صحيح نيست.
مديرعامل استقلال درباره ميزان اميدواري او به حل اين مشکل، تصريح کرد: اميدواري ما کم نيست اما مي گويم بايد کار کنيم. نمي شود دست روي دست بگذاريم و آنها را تماشا کنيم. حتي شکايت در دادگاه CAS نيز در اين جلسه مطرح شد. آنها اگر هزينه هاي فصل گذشته ما را پرداخت مي کردند، امسال باز هم به دنبال بازي در زمين بي طرف نبودند.
وي در ادامه درباره ليست خروج استقلال عنوان کرد: ليست خروجي استقلال را امشب شفر به من مي دهد و هيچ اسمي قطعي نيست. البته ايشان ليست شفاهي داد و من نپذيرفتم. من به ايشان گفتم براي مذاکره و جذب بازيکن بايد رسما ابلاغ شود.
افتخاري در ادامه درباره تقويت کادرفني و اضافه شدن يک بازيکن جاماييکايي تصريح کرد: تلاش ما اين است بازيکن ايراني جذب کنيم و اگر پيدا نکنيم به دليل حضور در ليگ قهرمانان آسيا و لزوم تقويت تيم، بازيکن خوب جذب خواهيم کرد. اين بازيکن جاماييکايي نيست اما نمي توانم جزييات بيشتري بگويم.
مديرعامل استقلال در واکنش به اين سوال که آيا شفر قرار بود براي مذاکره با بازيکنان به دبي سفر کند، گفت: شفر مذاکره نمي کند و تنها معرفي و انتخاب خواهد کرد و باشگاه با بازيکنان توافق خواهد کرد و ما هم بلد هستيم کار خود را انجام دهيم.
او در ادامه درباره مطالبات کادرفني سابق، افزود: کادرفني سابق تا زماني که بودند مطالبات خود را دريافت کردند اما چون استعفا کردند، بخش جديدي دريافت نکردند.
افتخاري درباره مشکلات مالي باشگاه و طلب باشگاه گسترش فولاد، گفت: پول به باشگاه تزريق نشده ولي به محض دريافت پول، بدهي باشگاه گسترش فولاد را ظرف يک هفته آينده پرداخت خواهيم کرد.
مديرعامل استقلال درباره دليل عدم برگزاري اردوي دبي، عنوان کرد:مجوز خروج موضوعي است که باعث مشکل براي ما شد و با توجه به سه روز تعطيلي، به مشکل خورديم. به همين دليل به شفر گفتيم و ايشان نيز پذيرفت و قرار است که ما در تهران اردو بزنيم.
وي در ادامه درباره جدايي رحمتي و حضور او در ليست مازاد، گفت: درباره جدايي رحمتي حرفي نشنيدم و ايشان در ليست خروج نيست و ليست خروج امشب اعلام مي شود.
افتخاري در پايان درباره انتقال تمرينات اين تيم به زمين صنايع دفاع، خاطر نشان کرد: قطعا و طي روزهاي آينده به زمين صنايع دفاع خواهيم رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است