Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:24:34 GMT

فرمانده جدید خداآفرین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۹۷۷۸

فرمانده جدید خداآفرین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید خداآفرین با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه تلقی می شود، گفت: در تعیین مسئولان و خدمتگزاران بر اساس سیاست های ابلاغی مدل شایسته سالاری در استانداری حاکم است و افراد بر اساس شخصیت مطلوب، دانش و مهارت مرتبط انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیم شهرتی فر، احترام به قانون را از تاکیدهای دولت اعلام کرد و افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود.
وی با بیان اینکه خداآفرین جزو امن ترین مرزهای کشور محسوب می شود، اظهار کرد: تثبیت، توجه به امنیت و بهداشت مردم در مناطق مرزی به ویژه در این شهرستان که بافت روستایی و عشایری دارد باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای توسعه، آبادانی و جذب گردشگر در این شهرستان باید تلاش بیشتری شود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای برون رفت از مشکلات راه عقلانی و مدبرانه را انتخاب کرده است و مسئولان باید برای پیشرفت و توسعه شهرها و جلوگیری از مهاجرت مردم و روستائیان تلاش کنند.
شهرتی فر، احساس مسئولیت، آگاهی و حساسیت مردم را موجب اقتدار نظام و خدمتگزاران نظام دانست.
نماینده مردم خداآفرین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، فرماندار و مجموعه فرمانداری را پناهگاه و مرجع مردم نام برد و گفت: در این مکان باید با احساس مسئولیت و دلسوزی بیشتری به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
قلی زاده افزود: به دلیل کوهستانی، مرزی بودن و دور از مرکز بودن خداآفرین نیازمند توجه بیشتر مسئولان است تا از مهاجرت جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: مجری دستگاه ها می توانند با تعامل، هماهنگی و هم افزایی در جهت حل مشکلات مردم و توسعه روستاها تلاش کنند.
قلی زاده، رفتار صادقانه و برخورد نیک و پاسخگو بودن به مردم را از ویژگی های یک مسئول در نظام اسلامی نام برد و ادامه داد: حل مشکلات مردم و جلب خشنودی آنان باید جزو اولویت های مسئولان دستگاه ها باشد.
فرماندار جدید خداآفرین نیز در این آئین گفت: تلاش می شود با همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولین برای توسعه این شهرستان گام برداریم و مشکلات مردم را حل کنیم.
احمدعلی اسدپور با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امری مقدس است، افزود: دولت تدبیر و امید دارای مشروعیت و مقبولیت است و مسئولان باید به پاس قدردانی از مردم دلسوزانه در حل مشکلات آنان بکوشند.
امین امینیان فرماندار سابق خداافرین نیز با ارایه گزارش عملکرد سه ساله خود در سمت فرمانداری این شهرستان گفت: بیش از 20 هزار میلیارد ریال در 70 پروژه فعال این شهرستان هزینه شده که این پروژه ها 84 درصد پیشرفت دارد و 4 هزار نفر نیز در آن ها مشغول هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  

چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم عرضه نماید.

در دی‌ماه سال گذشته، تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.

مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.

گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.

این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.

به گفته مهدی سراب‌نشین، نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت