Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام عصر شنبه در دیدار با محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان، خدمت‌ رسانی را یکی از اصول مورد نیاز امروز کشور بیان کرد و افزود: امروز کشور به یک اصل به شدت نیازمند است و آن اصل خدمت‌رسانی و اصل کار و تلاس برای رهانیدن کشور از این موقعیت است.
وی تصریح کرد: اگر ما به فضل الهی باید انقلاب را به آن مرحله از اوج و بالندگی ‌اش برسانیم، راهش این است که کشور را از وضع اقتصادی و فقری که با آن مواجه هستیم، نجات دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام‌ نکونام با بیان این که ایجاد ثبات و استقلال در مسائل اقتصادی کشور به فراموشی سپرده شده است، افزود: فراموش شدن این مساله خواسته یا ناخواسته علت عمده‌اش گرفتار شدن به مسائل فرعی و درگیری ‌های سیاسی و به ‌جان هم افتادن و همین بازیگری ‌های حزبی و امثال این ‌هاست
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که ما در اسلام حزب و جناح نداریم، تصریح کرد: آن چه که در اسلام وجود دارد و به ما خوب تبیین و معرفی کرده ‌اند، ولایت و نظام ولایی و دین ولایی است و اگر سخن از ولایت هم که گفته می‌شود فقط ولایت پروردگار و نگاه توحیدی محض است.
وی تاکید کرد: نظام باید بر اساس این نظام توحیدی شکل بگیرد و همه مسئولان باید خودشان را در راستای تبعیت محض از پروردگار متعال و حرکتشان را در همین جهت ادامه بدهند و این مساله هم نیازی به حزب و بازیگری‌ های سیاسی که عده‌ ای دنبال آن هستند، ندارد.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: امروز به شدت در وادی ‌بازیگری ‌های سیاسی افتاده ‌ایم و همه چیز را چه اصولگرا به نوعی و چه اصلاح‌ طلب به نوعی و دیگر دسته‌ها به نوعی دیگر داریم قربانی بازیگری ‌های سیاسی و قربانی حزب و تشکیلات می‌کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: امروز ما انسان‌های موحد در نظام که به معنای واقعی نگاه توحیدی داشته باشند و با نگاه توحیدی گره از مشکلات این کشور و مردم بگشایند، کم داریم.
به گزارش دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام‌ نکونام با تاکید بر این که در راستای گره‌گشایی از مشکلات جامعه باید از همه سلایق و ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور بهره برد، گفت: متاسفانه در کشور شاهد هستیم که اگر کسی در یک عرصه ای فردی را موثرتر برای خدمت به کشور بداند و از او حمایت کند بلافاصله برخی افراد گرفتار در بازی ‌های سیاسی به این فرد برچسب حزبی و جناحی می زنند، درحالی که این نگاه غلط است.
نماینده ولی ‌فقیه در استان تاکید کرد: باید به معنای واقعی و راستین در جهت کار، تلاش و گره ‌گشایی از مشکلات از همه سلایق استفاده کرد و نخبگان را از هر نوع دیدگاه و سلیقه‌ای دور هم جمع کرد و این‌ها را سر یک سفره نشاند و در جهت رشد و بالندگی قرار داد و استعدادها و ظرفیت‌های کشور را به کار گرفت که اگر واقعا این دغدغه عملی شود همه مشکلات حل خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر یک جمع دلسوزی به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار احساس کنند که در یک سری عرصه‌های کشور خلاء هایی وجود دارد و واقعا نظام راه خودش را درست نرفته است و آن حرکتی که باید انجام بدهد را انجام نداده اند، اینها وارد عمل شوند و یک کاری را شروع کنند و یک عَلمی را بردارند و استعدادها شکوفا شود، خوب است اما به شرط این که باز این گروه‌ها در فازهای سیاسی گرفتار نشوند و اصول نظام را در اهداف سیاسی و جناح‌ بازی‌ها و زد و بندهای گروهی خودشان قربانی نکنند.
امام جمعه شهرکرد در پایان با ابراز نگرانی از عواقب گرفتار شدن جامعه به بازیگری ‌های سیاسی گفت: خوف دارم از این که بازیگری ‌های سیاسی، ما را به عذاب پروردگار گرفتار کند و باید بترسیم چرا که این ‌ها بلای جان کشور و بازدارنده هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از تاسیس بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری را استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات استان ها و کشور بیان کرد و گفت: جوانان ما در هر عرصه ورود پیدا کنند، کارستان می کنند.
محمد رضا عارف افزود: از ابتدای تاسیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کردیم که در بنیاد کار حزبی و سیاسی نکنیم تا بتوانیم طیف برجسته ای از نخبگان را دور خودمان جمع کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پرداختن به مسائل ضروری و الویت دار را از برنامه اساسی بنیاد خواند و گفت: توانمند سازی جوانان و استفاده از ظرفیت جوانان یکی از مهم ترین مسائلی است که در بنیاد مورد توجه است، زیرا دیگر نسل اول باید جای خود را به نسل جدید بدهد و آن ها کشور را اداره کنند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا عارف به منظور سخنرانی در جمع دانشجویان و گشایش شعبه بنیاد امید ایرانیان به شهرکرد سفر کرده بود.
دریافت کننده : محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود‌ها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست. - اخبار اقتصادی -

مرتضی افقه استاد اقتصاد و کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اقتصاد کشور به میزان فروش نفت؛ ارتباطات خارجی و مسائل سیاسی وابسته است، اظهارداشت: هر تحول سیاسی که منجر به تغییر در روابط خارجی و تجارت شود بر بازار ارز اثر می‌گذارد.

قدرت نظامی پشتوانه ثبات اقتصاد/ریزش دلار به‌سمت کانال 50هزار



وی افزود: درگیری‌های سیاسی ایران و همچنین تنش‌های منطقه باعث افزایش انتظارات تورمی و در نهایت رشد نرخ ارز شد؛ اما زمانی که مردم و فعالین اقتصادی از کاهش تنش و شوک‌ها سیاسی اطمینان پیدا کردند نرخ ارز روند نزولی خود را آغاز کرد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک 60 هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود‌ها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

وی افزود: افزایش یا کاهش نرخ ارز در بلند مدت به احتمال وقوع یا عدم وقوع شوک‌های سیاسی بستگی دارد، البته خوشبختانه طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی مراجع رسمی فروش نفت افزایش یافته؛ بنابراین دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز باز است.

افقه بیان کرد: بانک مرکزی در سمت عرضه با مشکلی مواجه نیست؛ بنابراین می‌تواند سیاست‌های مناسبی را در بازار ارز اتخاذ کند؛ البته هم‌اکنون نیز با اقدامات خوب بازارساز و کاهش تنش‌های سیاسی شاهد اُفت قیمت دلار هستیم.

این استاد دانشگاه درباره نقش دلالان و سفته بازان در افزایش نرخ ارز در یک ماه گذشته گفت: زمینه فعالیت سفته بازان و سوداگران با رخ دادن تنش و شوک‌های سیاسی بیشتر می‌شود یعنی زمانی که ایران با مسائل سیاسی رو به رو است عده‌ای از این فضا برای دلالی و بالا بردن نرخ ارز به منظور به دست‌آوردن عایدی استفاده می‌کنند؛ بنابراین مردم باید دقت کافی داشته باشند تا گرفتار این بازی‌های مقطعی نشده و متضرر نشوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • «هفت» نیامده رفت!